HOT NEWS HOT NEWS: "WE GOT IT"

citavm

XPdite Sponsor
Dag allemaal,

5 minuten geleden hebben wij officieel gehoord dat Australië onze visum hebben toegekend. Wij moeten voor 6 januari in OZ zijn.
Hier alle smillies die kunnen aangeven hoe blij wij zijn:  :dance: :flipper: :plane: :happysun: :humble: :applaus: :dizzy: :cheer: :balloons: :cake2: :clap2: :crazy: :dancing: :drink: :flying: :hang: :happy: :sunny: :w00t:

Ter info het heeft 1 maand geduurd na dat wij de vog en medicals hebben gestuurd.

Brit : mijn vingerspitsgevul zegt dat je begin april je visum krijgt.

Morgen krijgen wij precies te horen wat moeten doen.


Groetjes,

Cita, Hendrik en de katten Murphy Brown en Joe Montana
 
Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CONGRATS!  :-D :-D :-D
Groetjes,
Freya
 
:w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

YES, YES, YES, ik schrijf net nog in een ander topic, dat ik op austimeline gezien heb dat er drie mensen tussen zaten die binnen een maand na verzending van hun medicals hun visa granted hebben gekregen.

Zegt Jan tegen me (zit naast me op zijn eigen pc), hé heeft Cita haar visum. Zeg ik wat, waar, hoe kom je daar nou bij.

:bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis:
Kan die moestuin toch nog wat worden dit jaar.

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Ik heb even een vreugde dansje voor jullie gemaakt.
Helemaal super.

G E F E L I C I T E E R D

:drinking: We komen net van een verjaardag terug en drinken er meteen één.

Houd me op de hoogte.

Komen bij jullie op de koffie in ADELAIDE.

Groetjes,
Brit
 
Wow gefeliciteerd!!
23_144_5.gif
 
Hoi Cita,

Hebben jullie al een vertrekdatum in gedachte?

Groetjes,
Brit

:beach:
 
Congrats!!!!!

Must be nice om het eindelijk allemaal voor elkaar te hebben! Succes met het inpakken!  :lol:  :-o  :lol:

Syl
 
Dag allemaal,


Bedankt voor jullie reacties.

Wanneer wij precies weggaan is nog niet helemaal bekennt. Wij denken rond eind Oktober. De reden hiervan is dat mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn. We kunnen het dus niet maken dat wij weggaan. Andere reden is dat Hendrik heeft afgesproken dat hij eerst een project zal afmaken bij Coke. Maar aan de andere kant als Coke Australia hem echt wil en wil hem eerder, dan veranderen de plannen weer. Dus wait en see.

By the way wij gaan toch naar de expat beurs, zaterdag, daar kunnen we hopelijk additionele info vinden over vervoer etc...

Groetjes

Cita
 
Ik lees het nu pas, maar... Wat onwijs gaaf!!!

:flowers: :clap2: :dancing: :drink: :happy: :drink: :dancing: :clap2:  :flowers:
 
Van harte met je Visum.
Heel veel succes met de laatste loodjes.  :up:  :up:  :up: (Ook al duurt het nog een maand of 8).
 
Hartstikke gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Jullie zullen wel vreselijk blij zijn.  De tijd vliegt om, wij willen ook rond die tijd.

Iedereen hou vol!!!!!!!!!
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Van Harte!!!!!!

Ik wil ook een visum!!!!
Ik kan gewoon niet meer wachten :| :| :| :| :|
Het zal allemaal wel goed komen en wij gingen 10 dagen later naar de dokter, dus ik zal wel niet meer heel lang hoeven wachten.
Maar het voelt net als toen ik na de uitgerekende datum nog 14 dagen moest wachten op de geboorte van mijn dochter.

Ondertussen krijg ik een telefoontje van mijn man. Die is in Sri Lanka aan het helpen met opbouwen. Dat relativeert weer even. Daar zijn ze blij met een knuffeltje of een auto.

Groetjes Carmen
 
Sterkte.

Ik kan me nog herineren dat begin februari dat na de eerste had gemeldt dat hij z'n visum had,  plotseling  3-4 meldingen erachter kwamen. Wie weet krijg je deze week de verlozende antwoord.

Waar wil je eigenlijk heen.


Groetjes,

citavm
 
adelaide

We vliegen op Perth (hond ophalen) en dan gaan we eerst 4 maanden rondreizen. Rond december januari willen we naar Adelaide gaan, zodat de kinderen in het nieuwe schooljaar kunnen instromen.

Groetjes Carmen
 
FANTASTISCH!!!!!

gefeliciteerd, wat een lekker gevoel he!
misschien tot zaterdag op de emigratiebeurs,wij hebben ook info nodig voor de verhuizing.

op naar je moestuin!
groeten hanneke
 
Back
Top