Hou Singapore Airlines in de gaten

SV#1

Active Member
Hoi Allemaal,

Let op het volgende mailtje wat ik binnen kreeg;
Dear Valued Customer,
One week from today, 3 April 2013, Singapore Airlines celebrates 40 years of uninterrupted services between Amsterdam and Singapore.

We are immensely proud of our history in the Netherlands and remain deeply grateful for your support. As we continue to grow in the Netherlands, we feel that there is no better way to kick off the celebrations than by releasing special anniversary fares to 40 destinations in Asia, Australia and New Zealand.

On 3 April, look out for our newsletter, visit us at singaporeair.com or "like us" on our Facebook page to be the first to discover our great anniversary fares!

Warmest Regards,

Chris Pok
General Manager Benelux

Hoi,

heeft iemand hier toevallig naar gekeken? Ik ben nogal een leek op dit gebied en zie er niets over terug op de website, maar ik heb dan ook niet op de bewuste 3 april gekeken.

Klopt.. Wij vliegen nu voor 1157 euro samen die kant op.. wel enkele reis omdat tickets maar een jaar geldig zijn, en wij zowiezo 2 jaar blijven

Ik heb die dag wel gekeken maar niets gevonden aan goedkopere prijzen.
Hoe heb je die tickets dan geboekt? Geldt de promotie nog of is ze voorbij?
Tips zijn welkom!

Wij hebben ze ongeveer een maand geleden geboekt bij Killroy travels, en vertrekken op 7 Mei, volgens mij waren er meer aanbiedingen in Mei, maar weet niet of ze er nu nog zijn.
Zelf heb ik jaren op het reisbureau gewerkt, dus weet waar ik moet kijken en belangrijk wat de voorwaarden zijn.
Ik ga alle grote vergelijkingssites af zoals vliegwinkel.nl Kilroytravels worldticketcenter af..
Soms scheelt het enorm een dagje eerder of later..
Wij vliegen nu van AMS - SIN daar maar 3 uur wachten en dan meteen door naar Darwin..

Blijkbaar moet je soms ook je Cookies verwijderen omdat websites onthouden dat je graag naar een bepaalde bestemming vliegt, en dan de ticketprijzen duurder uitkomen. Geen idee of dit echt zo is, maar dat heb ik wel eens gehoord.

Back