House for sale

Lamarck

Well-Known Member
we hebben het er al eens eerder over gehad, dus bij deze: een draadje voor al die huizen die te koop staan.
Hoe lang staat die van jullie al op funda? Wie doen er mee met openhuizenroutes? Wie heeft een Jozef in de tuin?
 
ons antwoord, heeft een jaar op Funda gestaan inmiddels verhuurd, 3x aan de open huizen route meegedaan (2 gluurders geen echte kijkers) en geen jozef in de tuin, wel ttijdens het rondje met de huurder het draadje open laten staan (nee, ik ben niet bijgelovig :grin: , maar het werkte wel)

Groetjes
Yvonne
 
@ Lamarck: succes met de openhuizenroute zaterdag!! Toch maar even snel een Jozef kopen. WIe niet waagt wie niet wint :up:
 
Idd. Hup, er staat vast wel ergens een kerststal daar in de buurt van de grootste kerstboom (zendmast) ;)
 
Ha maar helaas is die grootste kerstboom van Europa er dit jaar niet :-(
er is ergens de afgelopen zomer brand geweest in de zendmast
Laten er daarom nou precies op het moment dat de lamp-ophangers de toren in willen, ineens monteurs in zitten om schade van de brand op te lossen.
En er is niet genoeg plek voor allebei.
Dus geen kerstboom dit jaar.

Maar kerststalletjes moet lukken. En anders printen we wel een jozef kleurplaat :rolleyes:
 
Ha maar helaas is die grootste kerstboom van Europa er dit jaar niet :-(
er is ergens de afgelopen zomer brand geweest in de zendmast
Laten er daarom nou precies op het moment dat de lamp-ophangers de toren in willen, ineens monteurs in zitten om schade van de brand op te lossen.
En er is niet genoeg plek voor allebei.
Dus geen kerstboom dit jaar.

Maar kerststalletjes moet lukken. En anders printen we wel een jozef kleurplaat :rolleyes:

Lol, das waar ook, die zendmast stond ook te fikken. Najah dan maar geen kerstlampjes elke ochtend vanaf de A12
 
Ik zie dat ik concurrentie heb :wink: ! Ons huis staat sinds precies een week te koop in.....IJsselstein. We hebben besloten om toch nog even niet mee te doen aan de open huizenroute. Wel hebben we volgende week de eerste kijker :grin: !
 
@ IngridW jeetje, wat toevallig! Ik denk dat we geen concurrenten zijn, gelukkig, het is toch wel een heel anders huis (en andere prijsklasse :grin: )
Succes met de verkoop

wij zijn net gestopt met poetsen :p
 
net kijkers gehad (gezinnetje), enthousiast. Bij vertrek meldde hij er even bij dat ze net twee weken hun eigen huis in de verkoop heeft staan, en dat hij pas gaat kopen als dat verkocht is <_<.
 
Back
Top