How Dutchy are you?

jufrebekka

XPdite Hero
Leuke website om even te testen hoe Nederlands je bent. Maar ehm, niet te vaak mee doen want ik wil de reis naar Nederland winnen :D.

http://www.how-dutchy-are-you.nl/#
 
Leuke link Rebekka :up:

Mijn score was 70% , dus het Nederlandse begint al te vervagen :-D
Groetjes Sander :up:
 
[quote author=jufrebekka link=topic=3889.msg47542#msg47542 date=1139726010]
Leuke website om even te testen hoe Nederlands je bent. [/quote]

Nou ik ben dus nog hartstikke Dutchy : volgens de test scoor ik 72 % en is de gemiddelde score 68 %  Hahaha !  :-D

Hartstikke leuke test, Rebekka ! Bedankt !  :up:

cheers matey !  :wink:

Ingrid  :cool:.
 
Ik was errug Nederlander :D 87%! Maar ik weet niet of het helpt hoor... misschien willen ze wel de minst Nederlander naar Nederland laten gaan...
 
Hij is grappig, je kon als 'nog in Nederland wonende' ook meedoen, dus natuurlijk gedaan.
Voor zover zo'n test iets kan zeggen  :wink: :wink: zat ik op 67%.

Doei Miran  :)
 
Nou Rebekka, jij mag de reis hebben hoor met je 87%  :-D :-D. Ik heb natuurlijk gezegd dat ik die vliegreis niet hoef (ja vanuit Nederland naar Nederland is een beetje stom nietwaar om te vliegen). Dus mijn kans draag ik - bij wijze van spreken - over aan jou  :humble: :humble: voor het plaatsen van deze leuke test  :up:

Doei Miran  :)
 
Ik heb de test ook net gedaan en kom uit op 74%, terwijl het gemiddelde nu op 77% staat...

Toch wel knap dat ik al "minder" Nederlander ben dan jufrebekka, die al bijna een jaar in Oz. woont :) terwijl ik nog steeds in dit "koude natte kikkerlandje" woon.
 
Ik zat op 82% Ben dus ook nog een grote kaaskop! (Zal ik altijd wel blijven!) :-D
 
Deelnemen kan tot 01 februari 2006!

Maar ehhh.... om de kennisvragen niet te weten moet je onderhand geboren zijn na 1980! Da's toch nie eerlijk! Jongere mensen zullen sommige dingen stomweg niet weten door hun leeftijd.
En Berend Botje is rijmen!

Nou ja, ik scoorde 55%, maar ik heb nog niet eens aangetikt dat ik die reis zou willen (als 't dan nog kon dus). Die had ik trouwens wel aan jou gegeven dan Rebekka!  :-D (Krijg je die van Miran èn die van mij...  :-D :-D)
 
Ik als Nederlandse in NL heb ook even de test gedaan. Ik dacht nog wel dat ik alles wist :|.
We vieren geen sinterklaas en ik houd ook niet echt van stroopwafels, maar derest dacht ik dus wel te weten :oops:.
Maar gelukkig ben ik niet de laagste met m'n 58%. Wat moet dat in de toekomst worden :| :-D.
Ik vraag me af waarop de procenten gebaseerd zijn. Maar inderdaad wel een grappige test :).

Groetjes,
Mel
 
Ha, ha, rare test hoor. Ik scoorde 72% (gemiddelde nu 77%). Maar ik denk toch dat de meeste vragen die gesteld worden beantwoorbaar (wat een woord) zijn ook als ik al een tijdje in Australie woon. Een aantal vragen zullen zeker vervagen wanneer ik er 20 jaar woon, maar dat zou ook gebeuren wanneer ik in NL zou blijven.

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hmmm, ik vind mezelf toch echt niet zo'n typische Hollander, en heimwee heb ik niet (behalve dan natuurlijk af en toe naar familie en vrienden), en toch kom ik op 82% uit  :? Misschien omdat ik bijna alle trivia vragen wist?
 
Hans, als je gaat twijfelen aan jezelf, dan gooien we je in de groep...  :-D :-D :-D.....
 
Ik ben geboren in 1981, maar heel veel dinen wist ik wel... Die vraag over die tien gulden van na de oorlog... hoe die heette? Geen idee... En de eerste Nederlandse winnaar van de Tour de France? Geen idee....

Ik had een score van 70% met 77% als gemiddelde.
 
Erg leuk Rebekka! Ik had 80%. Dat was niet zo verrassend; ik ben nog maar 15 maanden hier, volg het NL nieuws nog wel via www.nu.nl. De conclusie op de website dat ik vast wel veel heimwee had klopt niet echt... :wink:
 
Leuk!
Mijn score was 72%. Het gemiddelde ligt nu op 69%

Ben wel benieuwd hoe ze het berekenen want ik had alle kennisvragen goed - wat waarschijnlijk betekent dat mijn antwoorden op de stellingen niet Nederlands genoeg waren :lol: Klopt waarschijnlijk wel aardig na 4 jaar.
 
Hier mijn uitslag, ahum:

Hoe Nederlands bent u nog?

U bent nog helemaal Dutchy. Ook al bent u misschien ver weg, Nederland zit nog altijd dicht bij uw hart. U heeft vast veel last van heimwee. U zorgt er ook voor Nederland dichtbij blijft door nauwe banden te onderhouden met Nederland. Dat levert zeker wel hoge telefoonrekeningen op? In uw doen en laten bent u nog echt een Nederlander. Ook hecht u veel waarde aan de Nederlandse tradities en bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Als u de vliegreis naar Nederland wint, zult u zich daar waarschijnlijk onmiddelijk thuis voelen.

Op de schaal van How Dutchy Are You staat u op 72%

Het gemiddelde van uw landgenoten is 69%

Het totaal aantal deelnemers is 216



... ga nu weer verder heimwee hebben en effe snel naar NL bellen om te zeggen dat ik mogelijk binnenkort alweer naar huis kom vanwege de prijs die aan het invullen van de enquete verbonden is. Maar dit pas nadat ik mijn telefoonrekening heb betaald, wat nu weer kan omdat het gisteren pay day is geweest.
 
Toch grappig... Gisteren die test gedaan en toen was ik nog 70 procent Dutchy en vandaag doe ik em weer en nu ben ik nog maar 62 procent Dutchy! Dat gaat snel zeg ;)
 
Back
Top