How Dutchy are you?

jufrebekka

XPdite Hero
Leuke website om even te testen hoe Nederlands je bent. Maar ehm, niet te vaak mee doen want ik wil de reis naar Nederland winnen :D.

http://www.how-dutchy-are-you.nl/#
 
Leuke link Rebekka :up:

Mijn score was 70% , dus het Nederlandse begint al te vervagen :-D
Groetjes Sander :up:
 
[quote author=jufrebekka link=topic=3889.msg47542#msg47542 date=1139726010]
Leuke website om even te testen hoe Nederlands je bent. [/quote]

Nou ik ben dus nog hartstikke Dutchy : volgens de test scoor ik 72 % en is de gemiddelde score 68 %  Hahaha !  :-D

Hartstikke leuke test, Rebekka ! Bedankt !  :up:

cheers matey !  :wink:

Ingrid  :cool:.
 
Ik was errug Nederlander :D 87%! Maar ik weet niet of het helpt hoor... misschien willen ze wel de minst Nederlander naar Nederland laten gaan...
 
Hij is grappig, je kon als 'nog in Nederland wonende' ook meedoen, dus natuurlijk gedaan.
Voor zover zo'n test iets kan zeggen  :wink: :wink: zat ik op 67%.

Doei Miran  :)
 
Nou Rebekka, jij mag de reis hebben hoor met je 87%  :-D :-D. Ik heb natuurlijk gezegd dat ik die vliegreis niet hoef (ja vanuit Nederland naar Nederland is een beetje stom nietwaar om te vliegen). Dus mijn kans draag ik - bij wijze van spreken - over aan jou  :humble: :humble: voor het plaatsen van deze leuke test  :up:

Doei Miran  :)
 
Ik heb de test ook net gedaan en kom uit op 74%, terwijl het gemiddelde nu op 77% staat...

Toch wel knap dat ik al "minder" Nederlander ben dan jufrebekka, die al bijna een jaar in Oz. woont :) terwijl ik nog steeds in dit "koude natte kikkerlandje" woon.
 
Ik zat op 82% Ben dus ook nog een grote kaaskop! (Zal ik altijd wel blijven!) :-D
 
Deelnemen kan tot 01 februari 2006!

Maar ehhh.... om de kennisvragen niet te weten moet je onderhand geboren zijn na 1980! Da's toch nie eerlijk! Jongere mensen zullen sommige dingen stomweg niet weten door hun leeftijd.
En Berend Botje is rijmen!