How to get a copy certified...

Jonna

New Member
Hoi mensen! Weet iemand hoe en waar ik een kopie van bijvoorbeeld mijn paspoort certified kan krijgen??
Doet het gemeentehuis dat? En maken zijn dan ook de kopie? Of kan je met je kopietje aan komen lopen waarop zij dan een stempel of handtekening zetten????
Hoe werkt dit?

Je kunt bij het gementehuis(bij ons tenminste) alles laten certificeren, enige vereiste is dat je het origineel overlegd en hun maken kopie met certificatie. kost wel ietrs van 5 EUR per kopie.
Wij hebben alles door een notaris laten certificeren en deze deed dit GRATIS.

Inderdaad, wij hebben het gewoon bij het gemeentehuis laten doen. Er was een lieve dame die ipv 4 euro per kopie, 4 euro voor het geheel rekensde omdat ze alles to 1 document had geniet. Was wel voor 5 man dus liep anders echt in de papieren samen met alle uittreksels ed.

Hoi hoi,

Wij hebben het ook door de notaris hier laten doen... kostte niks...

Groetjes Bregje

Bedankt voor jullie informatie!! :up:

Ik had de searchknop gebruikt maar hij werkt zeker niet want ik had nul resultaten, wat me al sterk leek  :wink:
Misschien weet ik gewoon niet de juiste zoekterm in de toetsen ofzo  :roll:

Heb je gezocht terwijl je in het kopje "home" zat?

Anders zoekt ie namelijk maar in een bepaald deel van het forum en kan het inderdaad zijn dat je niks vindt...

Dus... eerst op home klikken en daarna pas je zoekopdracht ingeven.

Succes!

Groetjes Bregje

Hoi hoi,
Is het echt nodig om de formulieren te certificeren? ook als je zelf naar berlijn gaat en het orgineel mee kan nemen als bewijs??

gr Babs

[quote author=sleetjes link=topic=9038.msg122480#msg122480 date=1216984530]
En weet er iemand hoe je een certified copy hier in Australie krijgt?
[/quote]

Op laten sturen?  :?

[quote author=sleetjes link=topic=9038.msg122480#msg122480 date=1216984530]
En weet er iemand hoe je een certified copy hier in Australie krijgt?
[/quote]

Met het orgineel naar de drogist die kopieert het voor 50 cent en certificieerd het ook meteen. Of met orgineel en kopie naar het politieburo die doen het gratis. Hoop dat dit je vraag beantwoord.

Tom.

Ja Tom, het is gelukt. Alleen je moet ZELF de kopieen maken en dan wordt het gestempeld en ondertekend. Ik ben naar het politiebureau geweest. Ik dacht dat zij de kopie moesten maken, zodat ze zeker weten dat t een echte kopie was, maar ik kon weer terug naar huis om eerst zelf een kopie te maken en dan kopie en origineel te tonen op het politiebureau voor certificering. Ik was er mooi dus even mee zoet, maar t resultaat telt!

Back