Howdy

Hoi en welkom op het forum!

Je hebt helemaal gelijk om lekker te gaan reizen, het leven is te kort en je moet er uit halen wat er in zit!
Wij hebben het geluk gehad om 2 x zo een verschrikkelijke mooie reis te kunnen maken zonder te hoeven werken.
Weet zeker dat je er geen spijt van zal hebben en het is iets wat je de rest van je leven bij blijft!!

Succes verder!

Groeten Steven

Hallo Harmony,

Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen! Kan me nog herrinneren dat ik ook zo graag weg wilde naar Australië dat ik het er voor over had om 8 maanden 2 banen te hebben en zo ontzettend veel te sparen en niks te kunnen uitgeven (omdat ik altijd was werken). Het kan! Zoals familie S al zei; DOEN!

Nogmaals veel succes.

Groetjes Annemiek

Welkom op het forum! Sparen is veel makkelijker met een doel en het mag duidelijk zijn dat je nu wel een heel goed doel hebt gevonden. Misschien kunnen we je nog wel hebben met wat besparingstips? Zoals brood meenemen ipv in de kantine eten, regelmatig bij je ouders eten.... Alle kleine beetjes helpen :smile: Heel veel succes met sparen!

Have fun!

Ik zou zeggen; Don't burn all the bridges :) Bouw een backup/buffer in, zodat je "veilig" terug kan naar een stabieler leven dan alleen rondreizen.

Gaan!!
afro.gif

Je zou spijt krijgen als het nu niet doet, later met de gedachte rondlopen van had ik het maar gedaan is geen lekker gevoel.

Wij zijn na een jaar rondreizen in Oz. helemaal verslaafd aan het land en de mensen en nu dan ook druk bezig om te kijken of we er wat langer kunnen blijven ..

Succes met de voorbereidingen en met het sparen natuurlijk
wink.gif

Back