huis huren in oz

Joke

New Member
Hallo allemaal,

Na een hele lange tijd (7 maanden) verschijn ik dan eindelijk weer eens op dit fantastische forum. We zijn inmiddels geemigreerd en wonen nu dan 7 maanden in Victoria. Met de bouw van ons huis schiet het niet echt op, daar je hier aan allerlei regel- en wetgeving gebonden bent en alles eigenlijk veel trager gaat dan ik in gedachten had, omdat je op elk papiertje dat je nodig hebt heel lang moet wachten. Daardoor woon ik nu dus al 7 maanden in met mijn gezin. Hopelijk krijgen we volgende week dan eindelijk onze bouwvergunning en dat zou betekenen dat we omstreeks de Kerst in ons eigen huis kunnen gaan wonen. Nou is 7 maanden inwonen geen kattepis hoor en ik ben nu wel op een punt beland dat ik weer een eigen plekje wil.
Een huis huren kost al gauw 180 dollar per week en dat is dan nog excl. gas en licht. Ik ben hard op zoek naar alternatieven, maar bijv. een caravan zie ik niet zitten met een gezin. Is er iemand op dit forum die misschien een tip heeft waar ik bijv. kan onderverhuren? Iemand?
Groetjes,
Joke

oke, dat wil ik best doen hoor, was ik even in de euforie vergeten. Het samenwonen bereikte zo'n beetje een "dieptepunt", niet dat er onenigheid is geweest overigens, maar het was meer dan genoeg,  en vlak nadat ik mijn vraag had gezet op het forum konden we een huisje huren zo'n 10 minuten van ons oude adres vandaan. We hebben de knoop maar meteen doorgehakt en besloten er dan toch maar wat meer huur tegenaan te moeten gooien, want er gaat echt niks boven je eigen huis. Wel een heleboel geld alles bij elkaar, maar oh wat een zaligheid weer ons eigen leven te kunnen leiden!!

Back