Huis in Nederland Verhuren bij Emigratie

mick

New Member
Hi,

Wij willen graag ons koophuis verhuren in Nederland als wij naar Aussie emigreren (er van uitgaande dat het allemaal lukt).
Nu hoorde ik laatst van mijn neef dat zijn Hypotheek-verstrekker verboden heeft hun huis te verhuren bij emigratie.

Na een beetje op het forum gekeken te hebben zag ik dat er meer mensen over gesproken hebben en dat er min of meer gezegd wordt; "niet vragen aan de hypotheek verstrekker, gewoon doen'.

Ik zou graag nog wat meningen willen horen van mensen die hun koophuis verhuren en in Aussie wonen of het gaan verhuren en hoe ze dat geregeld hebben.

Tevens misschien meteen tips voor goede bureau's om ons huis in NL te verhuren?

Thanks!!  :up:

Gr,
Maaike

Wij hebben het heel even overwogen maar vertrekken liever zonder dat we hier nog ergens zorgen om hoeven maken. Uiteindelijk zadel je toch iemand anders met jouw "ding" op. Er zijn wel bureaus die dit regelen maar ik heb zo geen namen. "stiekem" zou ik zoiets sowieso niet doen .. je zit wel erg ver weg als er problemen komen.

als je huis wil verhuren  dan doe het gewoon je kan ook naar de makelaar gaan waar je het hebt
gekocht . en dan laat je iemand goed vertrouwd een oogje in het zeil houden
en je geeft die gene de volmacht om te tekenen als besluit het te verkopen als je australie zit
dat kun je ook regelen bij de makelaar succes

Back