Huis in Nederland verhuren

hummin

New Member
hi,

Heeft iemand van jullie ervaring met het verhuren van je huis in Nederland terwijl je in Australie woont? Ik hoor/lees nooit echte ervaringen wat dit betreft, terwijl volgens mij veel mensen wel met dat idee spelen (incluis mijzelf  :?). Ik ben benieuwd wat de ervaringen zoal zijn in dat geval.



hummin
 
Mijn zus heeft 3 jaar in Aruba gewoont en had ook haar huis verhuurd.  Was totaal geen probleem zei de makelaar omdat te verhuren.  Van de 3 jaar is het maar 10 maanden verhuurd geweest.
 
Hi Hummin !  :)

Ik had de pech dat mijn appartement in Rotterdam nog niet verkocht was toen ik vorig jaar september vertrok  :cry: .

Toen had ik mazzel dat mijn tante uit haar huis in Capelle a/d IJssel moest en dringend om  woonruimte verlegen zat.

Tja.. 1 en 1 is 2 dus... appartement word nu dus (tijdelijk) onderverhuurd ! 

Maar ik ga het in de toekomst wel verkopen zodat ik mijn eigen stekkie hier kan kopen !  :up:

Succes met de beslissing !

greets,

:cool:
 
Toen wij vorig jaar voor een jaar naar OZ zijn geweest hebben wij ons huis verhuurd via rots vastgroep zitten dacht ik door het hele land. Wij hebben ervoor gekozen dat zij het financieel en technisch beheer deden want ik zag het niet zitten dat ik in Oz achter mijn geld aan zou moeten. Kost wel wat ik dacht7% van de huur. Wij hebben zeer goede huurders gehad.
 
Voor regio Rotterdam: neem ook eens contact op met de firma's Kolpa/ Stand en Land/ en Dakomar vastgoed (laatstgenoemde verhuurt enkel aan bedrijven, dus niet aan particulieren. Daar staat echter wel tegenover dat men nogal selectief is met de huizen die in hun bestand worden opgenomen.... ze willen vooral de duurdere woningen verhuren. Helaas zaten wij daar niet bij  :cry:

Maar goed, wij zijn ook nog bezig alles in gang te zetten. We vertrekken per 23 september naar Melbourne (althans, we gaan eerst samen, mijn vriendin komt nog terug voor een maandje) en willen onze woning ook in de verhuur gooien als het lukt. Kan dus nog geen info geven over de service die ze bieden en ervaringen met huurders!
 
Back
Top