Huis/kamer gezocht

st1mpy

New Member
Na lang wachten is het dan eindelijk gelukt. Ik ben eindelijk in Australië, in Sydney!!  :lol:
Ik heb geluk gehad met mijn nieuwe baas. Ik ben al voor mijn eerste dag voorzien van laptop, telefoon en auto. Tevens heeft hij tijdelijk een service-apartement voor me gehuurd. :smile:
Dus op dit moment woon ik in Parramatta, maar ik ben hard op zoek naar een shared home/flat of eigen huisje in de Inner West. Immers de files zijn de andere kant op en dan zit ik toch wat dichter bij de stranden en het centrum.
Bij deze de vraag: wie weet nog wat moois/leuks/aangenaams voor me om in te wonen? Of heeft iemand hele goede ervaringen met een bepaalde instelling/makelaar?
Mail of bel me: st1mpy2nd@yahoo.com  Phone: 0416 205 678

Bij voorbaat heel erg bedankt!
 
Hoi St1mpy,

Wat te gek dat je baas zo goed voor je zorgt  :up:
Kijk eens op realestate.com, daar vind je zowel huur als koophuizen / ruimtes.

Succes! Dijnnas
 
De site die  dijnnas heeft gegeven is zeer goed inderdaad, veel op te vinden.
misschien kan je ook even hier kijken: http://www.real-estate-australia.com.au/ , ook een goede site.
Of zoek eens via google op "real estate, australia" dan kom je ook veel tegen!

Groetjes, tim
 
Hi Peter

Wat geweldig dat alles zo goed geregeld is door je baas. Dat apartment is zeker niet slecht.
Hoop dat je snel een huis vind in Sydney.
Was leuk om je ff ontmoet te hebben in Perth.

Succes met alles :up:
 
Goed idee! De inner west is leuk om te wonen en inderdaad - alle files gaan de andere kant op.

Mijn advies - gebruik inderdaad realestate.com.au of domain.com.au en sta zaterdag vroeg op, koop de SMH, kijk in de woningen sectie en ga dan naar de 'openings' van huizen/flatjes/shared houses die je wat lijken.

Ik ken je situatie niet maar een leuk professional shared house kan een goed idee zijn. Zo leer je ook mensen kennen, en kan gezelliger zijn dan alleen wonen.
 
Back
Top