huis te huur 15 mei-1 July Hahndorf Adelaide Hills

Jess73

New Member
hallo
mocht iemand rond die tijd aankomen.en op zoek zijn naar accommodatie voor de eerste weken ik zit dan in Nl.
het is een vrijstaande 3 k-bungalow.
groetjes
Jessica
 
Helaaas voor ons te vroeg en op de verkeerde plaats, maar het idee zelf is niet gek.
Mochten er andere mensen zijn in Australie die nieuwkomenrs tijdelijk kunnen/willen opvangen dan laat maar horen :up: :up:
 
Dan heb ik nog deze: voor iemand (1 persoon) die vanaf ongeveer 1 mei een eerste plek zoekt, heb ik een kamer te huur in Brisbane (5 km van CBD, een stroll naar de trein), in een heel erg prettig en mooi huis!

(ik dacht dit is in Brisbane, dus geen concurrentie voor Hahndorf. Kan ik wel even melden toch? Zal tzt nog even een eigen post plaatsen)

Leuk dat je naar Nederland gaat en veel plezier daar!

Henriette
 
Ik heb nog een heel huis te huur in Palmerston (buurt van Darwin) tussen 26 april en 7 juni.

Moet voor werk naar NL (afzien, ik weet het :p), krijg nog betaald ook.

Maar als er interesse is: je hoeft alleen het gras voor me te maaien.


Bart
 
Hallo Henriëtte en Bart...wat jullie doen is hetzelfde als proberen een auto te verkopen door een advertentie te plaatsen in een gitaarblad... :evil: Mijn pet af als het lukt (maar Mark, jij draagt toch helemaal geen petten?!)! :?

Dat terzijde: Bart - balen man, dat je betaald naar Nederland moet!  :lol:

Cheers, Maak.
 
Ja, maar Bart en ik zijn volhouders en van alle markten thuis.

Wij grijpen alle kansen om ons leven naar onze hand te zetten!  :up:

(ik spreek eigenlijk alleen voor mezelf hoor, ken Bart niet, maar tis vast hetzelfde....) :lol:
 
Toevallig weet ik nog iemand die haar huis wil verhuren voor drie maanden. Handig toch? Misschien iets voor een apart topic?
 
[quote author=henriette link=topic=8661.msg115933#msg115933 date=1207780793]
Ja, maar Bart en ik zijn volhouders en van alle markten thuis.

Wij grijpen alle kansen om ons leven naar onze hand te zetten!  :up:

(ik spreek eigenlijk alleen voor mezelf hoor, ken Bart niet, maar tis vast hetzelfde....) :lol:
[/quote]

Je slaat de spijker op zijn kop Henriette.
Ik zei het vanochtend hier op het werk nog tegen collega's, die vonden dat ik een zangcarriere was misgelopen:

"ik kan bijna alles, maar eigenlijk niks heel goed" :? (Wat in dezelfde lijn ligt als: "elk voordeel hep ze nadeel")
 
[quote author=Bartman link=topic=8661.msg115936#msg115936 date=1207798071]
Ik zei het vanochtend hier op het werk nog tegen collega's, die vonden dat ik een zangcarriere was misgelopen:

"ik kan bijna alles, maar eigenlijk niks heel goed" :? [/quote]

Je wilt toch niet zeggen dat je zingt terwijl je werkt Bart.

Je zei tegen mij dat je best de pilaren wil lassen, dat kun je hoop ik ....heel goed.
We hebben hier cycloontjes . weet je nog. :smile:

Jack :evil:
 
Back
Top