Huis te koop en nu zeer serieuze kijkers gehad

duh bacchus

Member
Langzaam maar zeker komt de grote stap dichterbij. Ons huis staat nu 3 maanden te koop en zaterdag is er een stel voor de 2e keer komen kijken! Na hun eerste bezichtiging 6 weken geleden hebben ze hun appartement direct te koop gezet en ondertussen zelf al 5 kijkers en een bieding gehad. Zaterdag begonnen ze over een mogelijke datum dat wij ons huis op zouden kunnen leveren. Gisteren hadden we open huis en kwamen ook nog hun ouders ons huis bekijken. Zeer duidelijke signalen dus.

En dan begint het toch spannend te worden :clap2: Zitten we misschien toch met kerst op het strand van Byron Bay te BBQ-en!!

In any case, over precies een maand gaan we ons visum valideren en lekker 3 weken vakantie vieren.

Gr,
Marc

P.S. een paar weken geleden las ik een post over 4WD's, maar die kan ik nergens meer vinden. Weet iemand waar die staat?
 
Dat gaat lekker.
Wij hebben net een bod gedaan op een huis en hopen met de kerst naast ons eigen zwembad te BBQ-en :up:
 
P.S. een paar weken geleden las ik een post over 4WD's, maar die kan ik nergens meer vinden. Weet iemand waar die staat?

Bedoel je deze:
http://forum.xpdite.net/topic/3215-het-grote-auto-topic/

of deze:
http://forum.xpdite.net/topic/10708-gevraagd-hulp-bij-aanschaf-4wd-janauri-2011/
 
Wow wat een geweldig nieuws!
happy.gif
En je weet het he, geen champagne voordat het op je bankrekening staat!
wink.gif
 
Dat is spannend, hopen dat er een goed bod komt.

Succes met alles!

:up:
Groetjes,
Sacha
 
@lost, dank je, het was het tweede topic over 4WD's.

@Annemiek, idd pas champagne als het op de bankrekening staat. Het gaat in de huizenmarkt zo slecht dat zelfs notarissen tegenwoordig de boel flessen :politie006: Eerst maar s het huis verkopen.

Gr,
Marc
 
@Duh Bachhus: Ik hoop voor jullie dat het inderdaad snel verkocht is, geeft zoveel rust als dat geregeld is

@Tekkel: Zoek nog een locatie voor de kerstdagen... Locatie met zwembad en BBQ bij voorbeeld :grin:
 
@Tekkel: Zoek nog een locatie voor de kerstdagen... Locatie met zwembad en BBQ bij voorbeeld :grin:
@ Sacha
Ons bod is net geaccepteerd :grin:
Met Kerst zitten we waarschijnijk al vol, maar we verwachten jullie zeker een keer voor een BBQ en zwemfeest.

Bart
 
@Marc: super, zou heerlijk zijn als het verkocht wordt!

@Tekkel: jeetje, dat is opeens snel gegaan! Waar gaan jullie naartoe? En wanneer? Wij komen ook zeker langs!

Groet,
Annemarie
 
Back
Top