Huis te koop !

perthpete

XPdite Sponsor
@Allen, maar vooral ook moderators:

Wat vinden we (jullie) ervan als we (degenen die een huis hebben dan) een link naar ons huis plaatsen op het forum ? Natuurlijk is het voor de directe deelnemers van het forum niet van belang, aangezien die toch allen op enig moment gaan vertrekken. Maar iedereen kent natuurlijk andere mensen (familie, vrienden, collega´s, ...). Mogelijk dat daar weer mensen tussen zitten die wel geinteresseerd zouden kunnen zijn.

Natuurlijk staan de meeste te koop staande huizen ook al wel op funda of vbo, en natuurlijk op de sites van de betreffende makelaars zelf, maar een extra plek waar ´reclame´ gemaakt wordt is natuurlijk nooit weg..

Als er niet teveel tegengas gegeven wordt (overtreedt ik dan een regel van het forum misschien ;-) dan zal ik binnenkort een topic openen met daarin een link naar ons huis.

M.vr.gr.

Perthpete.
 
misschien is het een idee om je aan te melden bij het programma
de t.v. Makelaar van sbs6, dan heb je de mogelijk heid om je huis
te laten zien aan een groot publiek.volgens mij leuken ze het dan
ook nog even voor je op.

groetjes Manja :)
 
ik weet nu niet meer zeker of het wel sbs6 is ,maar het programma bestaat wel.

groetjes Manja
 
Dag Manja,

Dank je voor je tip. We kenne het programma zeker wel, maar zijn er zelf niet zo gecharmeerd over. Ze ´leuken´ inderdaad je huis op, maar de ene keer wordt dat wel iets aardigs, de andere keer is het werkelijk waardeloos (naar onze mening dan hé).

We denken zelf dat het ook niet nodig moet zijn om het ´op te leuken´.. Maar dat zie je wel wanneer ik de link naar het huis plaats.

M.vr.gr.

Perthpete
 
persoonlijk hou ik ook niet van deze in scene gezette programma's,maar laatst keek
ik weer eens naar zo'n huizen programma en daar was een mevrouw die haar huis al 1 1/2 jaar
te koop had staan en haar man al in Canada woonde maar zij mocht pas als ze het huis had
verkocht en ik geloof dat het op deze manier wel was gelukt.
soms kan de media in je voordeel werken.

ik ben erg nieuwsgierig naar jullie huis, ik heb namelijk iets met huizen,zelf hebben wij ons eigen
huis gebouwd (getrouwd met een aannemer) dus ik ben altijd (gezond )nieuwsgierig naar hoe een
ander woont.

groetjes Manja
 
wat een super mooi huis zeg,heel erg practisch ,lekkere ruime tuin,alles wat een mens zich
kan wensen denk ik.

ik snap niet dat het niet al verkocht is,hoelang hebben jullie het nu al te koop staan?

groetjes Manja :)
 
Dag Manja,

Ondertussen staat ie alweer ruim een jaar te koop. Op dat moment wisten we nog niet zeker of het visum ging lukken, maar aangezien we allebei in A´dam werken hebben we toch het huis verkocht. Zou het nl om de een of andere reden met het visum niet gaan lukken dan zouden we dichterbij A´dam iets zijn gaan zoeken. De vraagprijs hebben we in het begin dus ook een stuk hoger gezet (zo van, we hebben toch tijd zat.....). Maar nu we ondertussen het visum hebben zou het mooi zijn als het wat sneller zou lukken. vandaar de huidige (lage) vraagprijs.

Het is overigens een bekend gegeven dat de duurdere, vrijstaande huizen (ook in Brabant!) lang te koop staan, dus het motto is ook gewoon geduld hebben. We hebben regelmatig kijkers, dus daar ligt het niet aan (kijken, kijken, niet kopen ;-) ). We hebben alleen vooral het idee dat de Nederlanders nog altijd niet genoeg vertrouwen hebben in de economie of zo. Heel voorzichtig begint het te komen (wel kijken dus) maar een beslissing nemen stellen ze nog effe uit ...

Maar we bekijken het ook gewoon als volgt: zolang we nog hier zitten kunnen we natuurlijk weer wat extra sparen om mee te nemen..

M.vr.gr.

Perthpete
 
hmmmm... als ik jouw link aanklik, kom ik gewoon bij de beginpagina van Funda... en niet bij jullie huis...
 
Peter,

Heel veel succes met de verkoop van dat huis. Moet absoluut lukken !! Ons huis was kleiner en iets traditioneler, maar met dezelfde lap grond er om heen. Gelegen in de Randstad, dus vraagprijs lag nog wel iets hoger, maar ik heb het idee dat jij ook, omdat je zo graag weg wilt, dik onder de normale waarde zit qua vraagprijs (waarbij ik refereer aan het huis Verzetshof, waar meer voor gevraagd wordt). Wij zijn bijna 17 maanden bezig geweest met de verkoop van ons huis. Wij zijn pas ná de verkoop begonnen met de visumaanvraag, omdat wij aan DIMIA het bewijs moesten leveren, dat wij over een bepaald kapitaal beschikten. Dat kon pas ná verkoop, omdat ons kapitaal in het huis zat.

Nogmaals, succes met de verkoop,

Zilver
 
Ha Perthpete,

Vind het idee erg leuk, persoonlijk denk ik niet dat het veel voordeel op zal leveren t.b.v. de verkoop.
Open maar een topic hiervoor in de 'Kletsdoos'.

Ik zal het topic wel sticky maken.

Daarnaast wel even de opmerking dat ondanks het feit dat het in de kletsdoos staat er geen slowchat of wat dan ook moet ontstaan. Het gaat hier puur om het plaatsen van een link naar je woning.

Succes.
 
Bacchus,

Dank je! Ik zal een nieuwe openen en de link verplaatsen. Ik ben het ook wel eens met je opmerking dat het nog maar de vraag is hoe zinvol het is. Maar zelfs met huizen verkoop is de mond-op-mond reclame volgens mij niet te onderschatten...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hallo Bacchus,

Hoe kan ik zo'n mooie foto bij mijn naam Jack erbij zetten,
Ik heb een hele mooie .
Kun jij me helpen of iemand.......
groeten,

outback Jack :evil:
 
Back
Top