Huis verkocht

Jeroen_1

Member
Afgelopen week het huis verkocht. Oplevering 1 dec 2004. Is toch heel snel gegaan (gelukkig). We hebben (waarschijnlijk) niet de hoofdprijs maar we zijn toch eigenlijk best blij.

Gisteravond, terwijl we een flesje 'champoo' opdronken, realiseerde ik me eigenlijk pas dat we oud en nieuw in Australie zullen doorbrengen (en Sinterklaas waarschijnlijk ook).

We moeten nog wel een klein detail oplossen: we hebben nog geen visum :D . De VOG's hebben een dagje bij de douane in Oz gelegen omdat we (en FedEx ook) waren vergeten om op het de transport document te zetten wat er in de envelop zat (documenten dus 8) ). Zodra die zijn afgeleverd kan onze CO de beslissing nemen. Nu is het alleen de vraag hoe snel dat zal gaan.
 
Hoi Jeroen,

even uit nieuwsgierigheid; de beslissing is er nog niet mbt het visum, waarom hebben jullie nu al het huis verkocht? Is er in het traject dan een soort van zekerheid aanwezig ofzo.
 
Jeroen said:
Hoi Jeroen,

even uit nieuwsgierigheid; de beslissing is er nog niet mbt het visum, waarom hebben jullie nu al het huis verkocht? Is er in het traject dan een soort van zekerheid aanwezig ofzo.

Hoi Jeroen,

Je moet het leven een beetje spannend houden :lol: . We hebben het visum in november 2003 aangevraagd en we hebben in mei de aanvraag voor medicals en pcc/vog's ontvangen. De vog's zijn nu onderweg naar Adelaide, de medicals zijn twee weken geleden al aangekomen.

Volgens mijn planning (en ik hoop dat die overeenkomt met de planning van onze CO) zullen we binnen twee maanden het visum hebben.

Maar....als er iets mis gaat in het proces dan hebben we een klein probleem m.b.t. onderdak. Het zal koud zijn onder de brug in december :lol: .
 
Jeroen_1 said:
Maar....als er iets mis gaat in het proces dan hebben we een klein probleem m.b.t. onderdak. Het zal koud zijn onder de brug in december :lol: .

Misschien (maar dan ook heel misschien; je hebt een streepje voor omdat Elmo op je atavar staat, maar anders........ :lol: ) mag bij mij in de garage slapen, is iets warmer dan onder een brug. Geen CV, wel stromend water, huur nader overeen te komen. :lol:

Ik help het je hopen dat alles voor elkaar komt (en misschien mag ik dan in jouw garage slapen in Oz ?! :D )

Het zal wel los lopen denk ik, jullie zitten in het laatste gedeelte voor de definitieve beslissing. Ik draai duim!
 
Jeroen_1 said:
Afgelopen week het huis verkocht. We moeten nog wel een klein detail oplossen: we hebben nog geen visum :D .

Gefeliciteerd! Alleen lijkt het mij wel een beetje eng... wij moeten nog ons huis verkopen, maar we wachten tot de medicals komen. Mijn ouders hebben aangeboden om de verkoop af te handelen mocht dat pas gebeuren als we al in Australie zijn, en we mogen de laatse weken bij hun wonen.
 
Amulya said:
Jeroen_1 said:
Afgelopen week het huis verkocht. We moeten nog wel een klein detail oplossen: we hebben nog geen visum :D .

Gefeliciteerd! Alleen lijkt het mij wel een beetje eng... wij moeten nog ons huis verkopen, maar we wachten tot de medicals komen. Mijn ouders hebben aangeboden om de verkoop af te handelen mocht dat pas gebeuren als we al in Australie zijn, en we mogen de laatse weken bij hun wonen.

We hebben ook gewacht tot de medicals kwamen. We springen niet in een keer helemaal in het zwarte gat :). En we kunnen altijd nog in de garage van Jeroen gaan wonen (we zijn met z'n vieren :D )
 
Jeroen_1 said:
Amulya said:
Jeroen_1 said:
Afgelopen week het huis verkocht. We moeten nog wel een klein detail oplossen: we hebben nog geen visum :D .

Gefeliciteerd! Alleen lijkt het mij wel een beetje eng... wij moeten nog ons huis verkopen, maar we wachten tot de medicals komen. Mijn ouders hebben aangeboden om de verkoop af te handelen mocht dat pas gebeuren als we al in Australie zijn, en we mogen de laatse weken bij hun wonen.

We hebben ook gewacht tot de medicals kwamen. We springen niet in een keer helemaal in het zwarte gat :). En we kunnen altijd nog in de garage van Jeroen gaan wonen (we zijn met z'n vieren :D )

ik hoop alles goed verloopt en vieren jullie zomer kerst.. !!! als niet de garage staat klaar voor :)
 
Back
Top