[quote author=Annemiek link=topic=948.msg7514#msg7514 date=1105963406]
Het is inderdad wel veel regelwerk, maar ook ik neem ze het liefste mee.
Ik vraag me af of je je diertjes nog kunt zien als ze uit het vliegtuig komen en naar het asiel gaan. Als het goed is gaan we richting Brisbane, dus zelfs als we ze al mochten bezoeken in het asiel, dan nog zou dat niet eens kunnen... Ik vind het een zware beslissing en ik vraag me af of we goed handelen in het belang van de katjes. Zouden ze je nog wel herkennen na een maand... Gisteren had ik Norris (ons katertje) op m'n arm en ik moest bijna huilen bij de gedachte dat ik ze misschien achter moet laten) Onze Luna is namelijk zo'm stresskipje af en toe... Misschien dat voor haar iets rustgevends wel zou helpen, maar toch...
Mijn 2 voorwaarden als ze hier zouden moeten blijven zijn 1: Ze blijven wat er ook gebeurt bij elkaar. 2: Ze gaan naar familie, vrienden, kennissen of iets in die geest. Zo kun je ze nogvolgen en ben je ze niet helemaal "kwijt" zeg maar.
[/quote]
Hello,
Op het moment dat zij de vliegtuig in gaan mag je ze niet meer zien. De reden hiervan is dat na aankomst zij meteen door een Dokter worden onderzocht. Maar daarna mag je ze net zo vaak zien als je het maar wilt, behalve tijdens etenstijd. Natuurlijk zullen zij jou erkennen. Denk maar het is hetzelfde als met vakantie gaan, alleen je gaat 1 maand met vakantie. En wat is een maand? het gaat snel om, je heb die tijd genoeg te regelen om nog voor de katten te zorgen. Dus ik ben blij dat zij naar een "asiel" waar men goed voor hen zullen zorgen.
Gr
Citavm