Huizen ruil voor vakantie om Oz, wie wil?

Nuke

Member
Ha,

Wij wonen in het Zuiden van Sydney (in Sutherland Shire). Vlakbij stranden (cronulla) en het national park en 30 min met het Ov naar het CBD (opera house!).

We hebben 4 slaapkamers, een tuin met trampoline, schommel en inground zwembad en nog veeeel meer leuks.

Het lijkt mij tof om huizenruil te doen met een familie die ergens anders in Oz zit voor vakantie en/of lange weekendjes.

Eventueel kunnen we ook autoruil doen?

Wie zit zoiets zitten? En misschien zijn er meer aanbieders? Er is nog geen topic als deze geloof ik?

Bring it on! Pasen anyone? Of autumn break?
 
Crap! in Oz! In! Niet 'om' :(
En huizenruil is ook 1 woord. Nu maar naar bed
 
Last edited:
Leuk Idee! Alleen wonen wij niet zo mooi groot als jullie met zwembad enzo...
 
Leuk Idee! Alleen wonen wij niet zo mooi groot als jullie met zwembad enzo...
Maakt ons niet uit hoor Yuud! We zoeken alleen wel een plek waar we passen met 2 kinderen van 5 en 3. Verder geen directe eisen. Ze hoeven niet eens een eigen kamer te hebben :)
 
Ok gelukkig! We wonen pas 4 weken hier in Melbourne (altona) en dit is ons eerste huisje. Wij hebben 2 jongens van 4 en 5, en genoeg speelgoed en buiten speelgoed en fietsen en wonen enkele minuten van t strand. Mijn ouders komen met Pasen maar laten we contact houden voor een volgende vakantie of lang weekend oid. Super leuk idee!
 
Gaaf idee Nuke, ik hoop dat je veel reacties krijgt! Helaas zit ik zelf voorlopig nog niet in Oz :-(
 
Volgens mij kun je ook huisruil doen op AustralianHouseSitters.com.au (website is uit mn hoofd dus kan ook net ff anders zijn)
 
Leuk hoor! Zal er over nadenken. Wij wonen in Australind, bij Bunbury, nog geen 2 uur ten zuiden van Perth. Ik kan helaas geen vrij meer krijgen voor de komende school vakanties want die zitten vol, maar volgend jaar is het misschien wel mogelijk!
 
Wij willen graag komend jaar, of jaar daarna, een huizenruil doen met iemand uit Australie. Wij wonen op een boerderij bij Nijmegen (5-6km van centrum) en hebben 2 kinderen van 4 en 2. Voor een periode van 2-3 maanden. Iemand misschien al interesse? kunnen we contact houden.
 
@Nuke : wij arriveren in SA in januari, we hopen te kunnen wonen in Victor Harbor, een mooi toeristisch plekje en nabij deep creek conservation park. Huisruil lijkt me zeker een fijne oplossing om te reizen, dus ik zou zeggen we houden contact, maar voor ons zal het vermoedelijk niet in 2015 zijn, belangrijk dat we eerst settelen en daarna aan reizen denken.
 
Maakt ons niet uit hoor Yuud! We zoeken alleen wel een plek waar we passen met 2 kinderen van 5 en 3. Verder geen directe eisen. Ze hoeven niet eens een eigen kamer te hebben :)
Mhh misschien iets voor in de toekomst als jullie zin hebben om naar Perth te komen.
Heb wel geen zwembad maar wel een spa bath, wel vier slaapkamers waarvan er in drie een queens bed staat.
Wat denken jullie hiervan.
gr Bennie
 
Wij willen graag komend jaar, of jaar daarna, een huizenruil doen met iemand uit Australie. Wij wonen op een boerderij bij Nijmegen (5-6km van centrum) en hebben 2 kinderen van 4 en 2. Voor een periode van 2-3 maanden. Iemand misschien al interesse? kunnen we contact houden.

Ik denk dat ze doelen op huizenruil van mensen die al in Oz wonen. :p
 
weet ik niet zeker, FOL. Er zijn zat mensen die voor een bezoek naar nederland gaan. Als dat voor wat langer is dan is het wel zo fijn als je huizenruil kunt doen, toch?
 
Je komt toch niet helemaal vanuit NL naar Oz om 3 maanden in iemand anders zijn huis te bivakkeren? Zou ik tenminste nooit doen. I'm with @FOL
 


OFX
Back
Top