hulp... Emigreren Australië

Vienna

New Member
Hoi allemaal,
Ik ben Vienna,
Ik ben een mama van 3 kindjes en ben gehuwd,
ik ben 4 jaar zelfstandige geweest maar heb helaas ook de pijnlijke kant gezien van een
faillisement en bedrog van mijn vennoot dat eveneens mijn bloed eigen zus was...maar dat doet er nu even ni toe.
ik ben ondertussen al een tijdje terug opzoek naar werk, en wil terug graag voor een baas werken, maar krijg hier geen kansen meer... ik krijg vaal letterlijk als antwoord...Mevrouw wij gaan u niet aannemen hoewel u sv indrukwekkend is...omdat wij ons dan bedreigd voelen omdat jij onze functie kan innemen... of omdat ik volgens hen niet op mijn plaats zit als ik voor bepaalde functies soliciteer!!!! zeer frusterend echt!!!

daarom heb ik na overleg met mijn man besloten om naar australië te gaan om daar werk te vinden en te wonen, ik heb al een paar solicitaties gedaan, alleen en daar zit ik dan een beetje vast ze zijn enorm geïntreseerd maar kunnen momenteel niets doen omdat ik nog in België ben.... hier zit ik dus mee vast ze zijn geintreseerd maar kunnen nog niks doen en als ik dan de verhalen lees dan is het beter al een aanbieding te hebben al vorens je gaat omdat het anders erg moeilijk wordt om werk te vinden... kunnen jullie misschien helpen met tips of zo??

ohja voor jullie het vragen mijn man en kindjes gaan voorlopig niet mee zij zullen nog een jaar of 4 a 5 in België blijven.