hummer
Member
14 augustus vertrekken mijn baasjes naar Perth.
Inmiddels heb ik een nieuwe job, de hond van een vriend van mijn baasje was zeer verdrietig omdat zijn maatje is gestorven en ik heb hem nu weer zin in het leven gegeven.
Ik heb het zeer naar mijn zin en wordt hier heerlijk verwend. Ook mijn huisgenootje de kat heeft een nieuwe taak en is bij een tante van het vrouwtje in Frankrijk gaan wonen. ( ben best een beetje jaloers want zij heeft lekker weer en ik zal het toch maar met dit verandelijke weer in NL moeten doen :smile: ).
Ook heeft het vrouwtje inmiddels een afspraak voor een sollicitatie en dat al op 18 aug, weinig vakantie als ze direct wordt aangenomen en moet beginnen maar ja, dit is toch wel een mooie kans.
Ik weet het, eerder dit jaar is er al eens over gepost en werd het geen leuk draadje maar mijn baasje en vrouwtje hebben het allerbeste met ons voor en hebben er ondanks alles zeer veel verdriet over ! De vergunningen liggen op de kast en zullen zeker bewaard blijven mocht het zo zijn dat er toch iets gebeurt waardoor we niet meer kunnen blijven bij ons nieuwe baasjes of wordt het verdriet te groot. In ieder geval wilde ik graag laten weten hoe het ons vergaat. :smile:
grs
Hummer