Huppelt daar nou een konijn...

Annemiek

XPdite Sponsor
...op het balkon? :-o :-o

Dat dacht ik dus vanochtend toen ik ineens een konijn over ons balkon zag huppelen! En dat op 2 hoog :) Ik heb em gepakt en ben meteen naar de buurvrouw gelopen. Ze heeft een zoontje van 4, dus het zou heel logisch zijn dat dat konijn van hem is. Ze was natuurlijk niet thuis....
Er zit nu dus nog steeds een konijn op een handdoek in onze badkamer.

Ben net nog even bij de andere mensen op de gallerij geweest, maar er staat 1 apartement leeg, een heeft een allergie, een is er niet thuis en de laatste heeft geen konijn.
Heb em net een blaadje sla gegeven, want we hebben natuurlijk geen konijnenvoer in huis en nu maar afwachten tot ze thuis komt...


Zo heb je nog eens een vreemde zondagochtend ;)
 
Ik dacht al; in QLD zijn geen nijntjes te koop!

We vinden alleen maar rare wezens rond het huis, en die zijn van niemand :)

Hoop dat je uitvindt van wie 'ie/ze is!! En onderwijl lekker knuffelen :)
 
Ja... heb er al lekker mee geknuffeld. Als ze vanavond nog niet terug is, dan gaat ie waarschijnlijk naar het asiel. We hebben ook geen goed hok om em in te houden. De douche is een mooie tijdelijke oplossing, maar vor langere tijd niet echt handig. Ik denk dat ze vanavond wel weer thuis is, want ze is gisteren met de taxi zonder spullen weg gegaan en morgen moet haar zoontje ook weer naar school.

Ga nog maar eens kijken bij de nijn :)
 
Het konijn is met een taxi weggegaan en haar zoontje moet naar school?? Miekje, is alles daar wel goed???
 
Wel duur hoor een k'nijn terugsturen met en taxi,
Kunt het beter houden goed eten geven , verwennen.

Voordat je het weet is het kerst,

eeuhhm , ben ik weer too fats met het tikken en schrijf ik weer alles wat ik denk :-(
Jaja fats dat is fast, :wink:

I know,

Jack :evil:
 
Oh wat is het toch fijn om een konijn te zijn . :up:

(Tenminste op het balkon van annemiek :up:
en niet in de pan van jack :evil:)

Mmm , Groetjes Johan
 
maar wel fijn voor Jack,

:-D            :lol:          :up:

greetings Johan,

Cheers,

Jack :evil:
 
[size=18pt]Met nijn is het fijn dat st$nk konijn[/size]

Still too fats,    :-o

Jack :evil:
 
Nou Syl, gisteren rond een uurtje of 7 's avonds belde buurvrouw dat ze onwijs geschrokken was en heel blij dat wij Jip, want zo heet nijn blijkbaar, gevonden hadden. De nagels van Jip waren ook veel te lang, dus die maar meteen geknipt. Maar goed. De vreemde zondag is goed afgelopen voor bazin en nijn :)
En... doordat ze belde na het eten hoefden we bij Mark's ouders niet af te wassen ;)
 
[quote author=Annemiek link=topic=4594.msg58085#msg58085 date=1146487174]
De nagels van Jip waren ook veel te lang, dus die maar meteen geknipt. Maar goed. ¨[/quote]

Geknipt tot achter zijn nek.... :clap2: :lol1: :loldevil: :rotflmao: :devil:

Jack  :evil:
 
jack profileert zich als een echte dierenvriend, hoe korter je knipt hoe langer het duurt voor je hem weer moet lastigvallen met de schaar...
 
  :-D  :-D   :-D   :-D   :-D

No I'm just joking ik kan zo'n vriendje niet pijn.
Zelfs een bij of een motlvlinder die aan de verkeerde kant van het raampje zit laat ik netjes vrij.

Nijn het konijn....neeeehhh  :)

What's up ...... :-D   
bugs01.gif



Jack :evil:
 
Back
Top