Mieke
New Member
I have packed up all my dishes.....and I have received a lot of good wishes. Op naar Springvale een voorstad van Melbourne. Morgen vertrek ik. Gisteren heb ik poes Gaia naar Schiphol gebracht. Als alles goed is gegaan landt ze in 2 uurtjes op Tullamarine airport en wordt daar opgehaald door de mensen van Spotswood Quarantine Center. het was voor mij een hartverscheurend afscheid. Gaia was erg upset, en hoe maak je nu een kat duidelijk dat het allemaal maar tijdelijk van aard is en dat we elkaar spoedig weerzien.
Ik wil alle mensen van dit leuke forum bedanken voor al hun tips, met name hoe het dierentransport te regelen. Vanaf overmorgen heb ik meer tijd en kan wat meer bijdragen vanuit Australie aan dit forum. Zoals we hier in Twente zeggen... leu goodgoan.
Ik wil alle mensen van dit leuke forum bedanken voor al hun tips, met name hoe het dierentransport te regelen. Vanaf overmorgen heb ik meer tijd en kan wat meer bijdragen vanuit Australie aan dit forum. Zoals we hier in Twente zeggen... leu goodgoan.