IEaust in de pocket!!!!!

Frank100

New Member
Dit moet ik even kwijt:

Vandaag een brief gekregen van IEaust dat ik me vanaf heden officieel Mechanical Engineer mag noemen (ASCO 2126-11), Occupational category: PROFESSIONAL ENGINEER

01-06-2006 daar ontvangen en vandaag 27-06-06....hier terug......wat zijn die engineers toch rete snel :up: :up:

Iedereen en met name Bartman bedankt voor jullie/je hulp!!!

Gr Frank

Graag gedaan Frank!

Als Engineers moeten we mekaar een beetje ondersteunen, we hebben het al zo moeilijk :-D

Succes met de volgende stappen.

Vandaag ook nieuws gekregen uit WA. Ik heb daar STNI aangevraagd en vandaag dus een brief ontvangen waarin dat ook wordt toegekend, echter alleen voor de provincies Peel en South West (niet voor heel WA dus). Hiermee kan mijn visum dus wel met priority worden behandeld alleen het beperkt ons wel HEEEEEL erg.  Als ik nou in heel WA had mogen werken had ik het denk ik wel via STNI in WA gedaan, maar ik ga nu toch maar voor mijn skilled independent (kom gelukkig nog net aan mijn 120 (mist ik alles voor Februari volgend jaar wegstuur, maar dat moet wel lukken).....dan maar een half jaartje langer wachten op DIMA

[quote author=Frank100 link=topic=5049.msg65284#msg65284 date=1152640070]
Vandaag ook nieuws gekregen uit WA. Ik heb daar STNI aangevraagd en vandaag dus een brief ontvangen waarin dat ook wordt toegekend, echter alleen voor de provincies Peel en South West (niet voor heel WA dus). Hiermee kan mijn visum dus wel met priority worden behandeld alleen het beperkt ons wel HEEEEEL erg.  Als ik nou in heel WA had mogen werken had ik het denk ik wel via STNI in WA gedaan, maar ik ga nu toch maar voor mijn skilled independent (kom gelukkig nog net aan mijn 120 (mist ik alles voor Februari volgend jaar wegstuur, maar dat moet wel lukken).....dan maar een half jaartje langer wachten op DIMA

[/quote]

Misschien nog een optie om in SA een STNI aan te vragen? Ze leggen daar geen beperkingen op qua gebiedsdelen.

Groeten, Bart

Hey Bart,

Onze voorkeur is vanaf het begin af uitgegaan naar Qld en WA. SA is eigenlijk de enige staat waar we nog nooit zijn geweest (en waar we dus ook het minste van weten). We vinden het al zo moeilijk.....waar ga je nou wonen in een land net zo groot als de USA?!?!? Errug moeilijke beslissing vinden wij. Dus we hebben na lang wikken en wegen gezegd: het wordt of WA of Qld, en van daaruit verder.

Zoals jij weet zijn we STNI gaan overwegen ivm met de priority procedure bij DIMA. Het is dus geen must voor ons (aangezien we aan de 120 p komen). Ik denk dat we dat extra half jaartje wachten wel gaan overleven, maar het had ook wel te gek geweest als we over 3 -5 maanden ons visum hadden kunnen ophalen.

Back