iedereen heeft zo`n status lijstje die wil ik ook aanmaken hoe doe ik dat?

shazza2581

New Member
Bij de meeste mensen zie ik onder hun verhaal een lijstje staan waarin de mensen aangeven wat voor stappen zei hebben ondernomen (ook met datum).
Ik ben nieuw op het forum hoe doe ik dit. ik heb nu de eerste stap gezet en ben voorlopig nog niet uitgeforumd, ik zou dit ook graag willen aanmaken.
dank je wel
 
Als je bovenin klikt op profile kom je in jouw profiel terecht. Hier heb je ook dat plaatje van Spongebob neergezet. Op dezelfde pagina als waar je dat plaatje kunt kiezen staat ook een veld met Signature. In dat veld kun je dus je status zetten.
 
hoiAnnemiek!
ik heb het voor elkaar!
hartelijk bedankt voor al je info ik zit de hele dag te surfen en ik word er heel blij en enthousiast van!
 
[quote author=shazza2581 link=topic=8174.msg107271#msg107271 date=1199739165]
hartelijk bedankt voor al je info ik zit de hele dag te surfen en ik word er heel blij en enthousiast van!
[/quote]

Hoef je niet te werken? :grin:
 
ja ik moet wel werken hoor maar in de gezondheidszorg is er veel onregelmatigheid dus dat betekent vrij doordeweeks en in het weekend werken.
 
Hoi, ik wil ook graag zo'n statuslijstje aanmaken, maar op een of andere manier lukt het niet. Ik probreer de signature te linken aan information (onder profile)...(had ik ergens anders gelezen), maar ook dat gaat niet.... wie kan mij helpen? Thanks alvast!
 
Volgens mij kan het niet meer, omdst die lijstjes te lang werden. Alle lijstjes die je nog ziet waren al aangemaakt voordat die reel in werking werd gesteld. Maar dat weet ik niet zeker. Linken asn je profile? Geen idee wat dat is! :)
 
Je kan nog steeds een signature aanmaken als je meer dan 10 berichten hebt geplaatst. De enige restrictie is dat je signature maar 3 regels lang kan zijn. Het beste is om je tijdlijn op de 'Information' tab te plaatsen in je profile en daar dan naar te linken zoals je al gedaan hebt. Je had alleen niet de juiste link naar de information tab in je signature geplaatst dus dat heb ik even voor je aangepast.

Voor anderen die ook een link willen aanmaken naar hun 'Information' tab, de link ziet er als volgt uit:
http://xpdite.net/forum/members/gebruikersnaam.1234/#info

Je hoeft alleen de gebruikersnaam (en nummer) in de link hierboven aan te passen. Voor Dani & Roy ziet de link er dus als volgt uit:
http://xpdite.net/forum/members/dani-roy.2397/#info
 
Hoi Lost, alvast super bedankt voor je hulp! Nog effe een vraagje: ik zie nu onder mijn berichten ' tijdlijn' staan, maar niet uitgeklapt zeg maar. Gaat dit ook niet omdat het meer dan 3 regels zijn, of moet ik nog iets doen dat het wel zichtbaar wordt?
 
No worries.

Dat gaat inderdaad niet meer. Nieuwe signatures zijn gelimiteerd tot 3 regels. Iedereen die zijn signature aanpast of een nieuwe signature aanmaakt, wordt gelimiteerd tot 3 regels. Dit voorkomt dat draadjes voor meer dan de helft uit signatures bestaan. Bovendien kun je op je 'Information' tab veel meer informatie kwijt.
 
No worries.

Dat gaat inderdaad niet meer. Nieuwe signatures zijn gelimiteerd tot 3 regels. Iedereen die zijn signature aanpast of een nieuwe signature aanmaakt, wordt gelimiteerd tot 3 regels. Dit voorkomt dat draadjes voor meer dan de helft uit signatures bestaan. Bovendien kun je op je 'Information' tab veel meer informatie kwijt.

De mijne is volgeluld tot 12 regels..............

:cool:
 
Back
Top