IELTS boeken gezocht

Joff

Member
Heeft er nog iemand IELTS boeken in de aanbieding?

Ik wil graag beginnen met het voorbereiden van het examen.
 
Als het goed is zwerft er ergens een boek rond dat doorgegeven word onder Xpditers....

Anyone? :readinginbed:
 
Volgens mij heb ik ze nog digitaal, even op de Apple kijken morgen, help me even onthouden. :up:
 
wij hebben deze website gebruikt: http://www.ielts-exam.net/. Misschien hebben jullie er ook iets aan.
 
Als je trouwens je aanmeld voor de test in amsterdam dan krijg je ook toegang tot een site met oefenmateriaal.
 
Heb hier nog een ongebruikte IELTS Foundation liggen van Pearson Longman. Voor de verzendkosten en een positieve bijdrage aan mijn Karma is tie voor jou!
 
Ik heb vanavond een zeer positieve bijdrage geleverd aan je Karma! Ik heb Dave Clarck geregeld voor je afscheidsfeest als je eenmaal je visum hebt.

Stuur me even een je gegevens dan maak ik het geld over!




Heb hier nog een ongebruikte IELTS Foundation liggen van Pearson Longman. Voor de verzendkosten en een positieve bijdrage aan mijn Karma is tie voor jou!
 
Ik heb vanavond een zeer positieve bijdrage geleverd aan je Karma! Ik heb Dave Clarck geregeld voor je afscheidsfeest als je eenmaal je visum hebt.

Stuur me even een je gegevens dan maak ik het geld over!


:mellow: ???

Hoe weet jij dat ik groot fan ben van Dave Clarke??

Ik PM je wel ff voor de gegevens
 
Ik zag op je website dat je naar dave clarke luistert.

Aha!

Dave's booking agents

Global Agent:

Martje Kremers @ Decked Out!
Phone: +44 207 400 4500

Email: martje@decked-out.co.uk

:evil:

Vergeet je niet je adres te mailen :roll:
 
Kan ze (nog) niet vinden......
cry.gif
 
Aha!

Dave's booking agents

Global Agent:

Martje Kremers @ Decked Out!
Phone: +44 207 400 4500

Email: martje@decked-out.co.uk

:evil:

Vergeet je niet je adres te mailen :roll:

Haha,

ik kan hem ook gewoon over laten komen naar jullie nieuwe huis in Australië. Laten we hem draaien op de House warming :up:
 
Heb ergens nog een set van hem liggen waar hij het over Adeliade heeft en dat hij het zo bijzonder vond dat er een stad is die een tijdzone heeft met een (ander)half uur verschil t.o.v. de volgende zone. Hij is dus bekend met de regio zeg maar ;)
 
Back
Top