IELTS boeken over

Henk J

New Member
Hallo,

Nou gisteren de IELTS test gedaan! Nog 12 nachtjes slapen en dan weet ik of ik geslaagd ben!

Dus nog even wachten, maar ik maak me er geen zorgen over. Indien nodig kan ik de test nog wel een keer doen.

Maar daar ga ik niet vanuit.

En als het dan goed gaat, begin ik in juli met een master of proffesional communications, interactive multimedia. Dan ben ik journalist, communnicatiemedewerker en webdesigner. Ik zoek nog werk/stage/geld om alles te betalen, dus tips zijn welkom. Zie meer info daarover bij WA op dit forum.

Maar ja, nog even wachten dus... zucht.... :|
 
Nee helaas (nog)niet :cry: Moet eerst m'n koksdiploma halen en genoeg ervaring opdoen.
 
Hmmm ik ben journalist. Tenminste dat heb ik gestudeerd. Er in werken is wat anders... zeker met deze ***economie in Nederland.

Als ik nou eens een hele goeie recensie schrijf, helpt dat? :wink:

Moet ik natuurlijk wel eerst het een en ander proeven, want anders bak ik ze wel weer erg bruin he...

En dat terwijl jij de kok bent!  :-D
 
:-D Goeie Henk!Ik sta nog aan het begin van mijn "kook" carriere.Ik begin in sept.met de (2-jarige)opleiding en ben nu druk aan het solliciteren maar het valt niet mee terwijl er in Oz tig vacatures zijn.
Anyway,morgen heb ik een sollicitatie in Amsterdam dus wie weet...
Werkervaring opbouwen is erg belangrijk voor TRA :evil:, dus ik hoop gauw aan de slag te kunnen.

Ja,ik lees meer dat het voor journalisten zwaar is,is dat in Oz ook zo?
 
Ik weet het niet. Ik heb die vraag hier ook gesteld op het forum.

Dus als iemand weet of het voor journalisten zwaar is om aan de bak te komen, dan hoor ik het graag.

Ik ga dan ook een webdesign opleiding doen, dus als het goed is kan ik dan een baan vinden als journalist, pr-medewerker en webdesigner.

Als het goed is...
 
Henk,

Via www.seek.com.au heb ik aardig wat vacatures voor journalist gevonden,misschien het proberen waard??
 
Hoi,

Ik heb de IELTS test gedaan en boeken over. Voor een deel van de prijs van idp en portokosten kun je ze van me krijgen. Wie heeft ze nodig?

IELTS BOEKEN! VERSE IELTS BOEKEN! :-D


M5: Al bestaande topic Ielts & visa in De laatste stand van zaken gemerged met nieuw geopend topic
 
Hey Hans wij hebben ze uiteindelijk (helaas) ook nodig
wat heb je precies? en wat mag het kosten?
Enne das hopelijk een goed teken dat je ze weg doet! :up:
groetjes Cindy
 
MEDICALS GEHAALD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :cool:

BEN ZO GEZOND ALS EEN HENK J  :-D :-D :-D :-D :-D :-D
 
Gefeliciteerd Henk J!  :up:

Das een goede stap in de goede richting, toch?

Succes verders met de aanvraag.

Inacar
 
Ja, ik had het al ergens gelezen.
Moet lukken, 9 op alle scholen, een jaar in Amerika gewerkt...
No problemo (oh nee, da's een andere taal... begint al goed...)
 
Back
Top