IELTS Examen Training Aanbieding

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi Forummers,

Ik kom al heel lang niet meer op het Xpdite Forum, maar ben hier ooit redelijk actief geweest. Nu zit ik net mijn mail te kijken, en ik zie ik een actie van Groupon staan. Online IELTS Examentraining met 86% korting. Aangezien iedereen de IELTS moet doen voor een permanent visum, is dit voor sommigen van jullie misschien wel een super deal. Dit is de website: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Oxford-IELTS/5525748

Het is niet dat ik zelf werk bij Groupon ofzo, maar ik zag de deal en dacht, dit moet ik even delen op het forum want daar zullen veel mensen blij mee zijn. De actie loopt tot vannacht 00:00 uur.

Groetjes Gwenny
 
Ja gaat super goed! Ondertussen afgestudeerd, werk en eigen plekje in het centrum van Tilburg. Steeds grotere drang om terug te gaan naar Australië, maar nu nog even de financiën.. Helaas is een vakantietje niet zomaar even te boeken. Maar mis het land enorm!! Vandaag over precies een maand ga ik echter wel een andere leuke reis maken, namelijk 17 dagen naar Bali, met mijn vader. Heb er mega zin in!!
Hoe gaat het met jullie?
 
Fijn om te horen! Gefeliciteerd!
Maar de Ozzie kriebels nog wel dus, volgens mij gaan die ook nooit meer over als je die eenmaal hebt.

Hier gaat het wel goed hoor, nog wel steeds allerlei gedoe en wachten op de verkoop van de woning.
Daarna kunnen we hopelijk eindelijk naar "huis". ;)

Veel plezier in Bali!!
 
Hoi Gwen. Leuk om je weer op het forum te zien! :)

Veel plezier in Bali en als je weer naar Australie wil, weet ik nog een hele leuke website waar je veel informatie kan vinden. ;)
 
Back
Top