IELTS materiaal gevraagd

Leonie&Marc

New Member
We zijn inmiddels druk met het compleet maken van alle stukken (so far, so good) en ook de voorbereiding voor het IELTS examen gaat beginnen.

Misschien heeft er nog iemand goed oefenmateriaal ter overname? Voor ons is general voldoende, dus dat scheelt alvast een slok op een borrel

Tips zijn natuurlijk ook van harte welkom

Misschien komt het doordat ik in het zonnetje op het terras zit, maar met een beetje fantasie waan ik me vast in Oz

Proost!
 
als je gewoon naar de site gaat en je een beetje engels kunt, dan kom je fluitende door de general test heen Even kijken hoe de test gaat, de 4 onderdelen en wat proefdraaien en you are good to go. No worries
 
helaas is ons materiaal vooral voor Academic.
Zit er dan zoveel verschil tussen general en academic? Wij hoefden alleen maar general te doen, maar hebben academic gedaan omdat daar eerder plaats was. Minimale voorbereiding (hadden we geen tijd voor) en een 7 gemiddeld, terwijl ik echt geen talenwonder ben.
 
Misschien komt het doordat ik in het zonnetje op het terras zit, maar met een beetje fantasie waan ik me vast in Oz

Proost!
Geniet nog maar lekker van het zonnetje en het terras. Zon hebben we hier genoeg, maar de terrasjes zijn in Nederland toch echt gezelliger!

Edit: ik lees net dat het beroep van de SOL is gehaald. Dan is mijn opmerking wel een beetje zuur. Sorry. Neemt niet weg dat de terrasjes in Nederland gezelliger blijven. Sterkte met deze tegenslag, hopen dat er een andere weg is en succes verder!
 
Last edited:
Haha daar kun jij toch ook niets aan doen?

Wat ook behoorlijk balen is (realiseer ik me nu) is dat we voor 1-7 onze aanvraag gedaan wilde hebben, omdat we dan ook 10 jaar relevante werkervaring konden overleggen. Nu valt dat sowieso terug naar 8. Scheelt 5 punten. Maar ja, met deze sol maakt dat ook niets uit o_O
 
Ja, het blijft een puzzel. Dan is het toch heel fijn dat je een bureau achter je hebt. Ik hoop dat ze een alternatief vinden.
 
Back
Top