IELTS naar enkele instituten opsturen

Lien&Seb

Member
Als je je wilt opgeven voor de IELTS wordt er onderaan gevraagd:

"If you would like your results sent to specific academic institutions, government agencies, professional bodies or employers, please indicate this below.

Results may be sent either electronically or by post to these institutions. The centre may charge a postal fee for results sent internationally or by courier. The Test Report Form will NOT be sent to migration or education agents. Please note that institutions and organisations you specify may access your results before you receive them by post. If you select 'Yes', you will be able to specify up to 5 institutions on the next screen."

Nu had ik ergens anders op het forum gelezen dat sommige instanties die de Skills Assesment afnemen het prettig vinden als deze direct naar hun wordt opgestuurd. Nu moet Sebas voor Engineers Australia eerst zijn IELTS halen alvorens hij zijn diploma kan laten beoordelingen bij hen. Kun je de uitslag "zomaar" naar hun laten mailen? Ook zonder dat je een dossiernummer hebt? En zijn er andere instanties die het prettig vinden om dit direct van de IELTS te krijgen?

Alvast dank,
Carolien
 
Haha ik heb de mijne rechtstreeks naar het emigratiebureau laten sturen. Het is wel aangekomen, maar zij wilden het niet hebben/krijgen op die manier. Dus ik zou het niet doen.
 
Ik zou het gewoon met al je paperassen in 1 keer naar Engineers Australia opsturen, dan heb je het zelf in de hand. Ik heb voor mijn skills assessment de papieren aangetekend opgestuurd. Ik zie zelf geen voordeel van het opsturen door de IELTS instantie. Maar als Engineers AU er om vraagt zou ik het wel doen, heb je met hen daar al contact over gehad?
 
Back
Top