IELTS oefenen gaat goed...

bregje

New Member
TJa, moeste even met jullie delen dat ik blij ben dat het zo goed gaat met het oefenen van mijn IELTS...

Net even een paar uur uitgetrokken om eens écht de hele toets te oefenen... ennnn...

36/40 goed voor luisteren
38/40 goed voor lezen

Schrijven binnen de tijd gehaald, en denk ik.. (vergeleken met het voorbeeldje) ook wel een redelijk resultaat.

En spreken... in elk geval genoeg kunnen verzinnen om een goed verhaal bij elkaar te lullen over alles...

Zoo... dat wilde ik alleen maar ff kwijt... haha
:grin:
 
Hoi Bregje mooi dat het zo goed gaat :up: 
Nu nog de echte test ook zo doen dan gaat het zeker lukken :evil: :lol:

Zeker bij mondeling gewoon beginnen en de rest gaat vanzelf.

gr Bennie
 
Hoi!

fijn dat het zo goed gaat! Wanneer is het voor echt? Als je zoveel haalt op het oefenen dan loopt het wel los op de echte test!  :up:

Doei!
T
 
Wauw! Goed zeg.. :)

Wij krijgen a.s. vrijdag de uitslag.. hopelijk! Spannend. Het zou zo rot zijn als Nina net voor 1 onderdeel een 6,5 heeft..  :|
 
@Luuk; Tja... inderdaad dat zou wel klote zijn! Maar daar gaan we toch zeker niet van uit!!

Komt allemaal goed... ik ga nu nog in elk geval elke dag even het writing onderdeel doen, en ff met Owen buurten, kan ik mijn speaking oefenen...

@Tinneke; Ik moet as. zaterdag op... dus nog een weekje doorzetten...

Groetjes...
 
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Krijg je de zenuwen al? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! :p
 
Hmmm valt me nog mee op het moment... maar waarschijnlijk sta ik zaterdagochtend wel te bibberen...(en nee niet van de kou...) haha
 
Al was ik wel goed op tijd van huis gegaan toen ik de test in Utrecht moest doen....ik kon het niet vinden. :w00t: Heb op het verkeerde Universiteitsterrein hopeloos rondgescheurd! uiteindelijk toch net op tijd, al wel buiten adem en opgefokt het verlossende pand gevonden phff :humble:
 
Wij hebben net hetzelfde voorgehad, en maar rondtoeren in Brussel, ik werd steeds ambetanter en net op tijd aangekomen... heb de halve eerste sessie nodig gehad om te kalmeren... gelukkig is alles goed verlopen  :smile:
 
Mocht ik er voor die tijd niet meer aan denken: Veel succes zaterdag Bregje! Gaat helemaal goedkomen zo aan je oefenresultaten te zien  :up:
 
[quote author=Tinneke link=topic=8705.msg115920#msg115920 date=1207757349]
Wij hebben net hetzelfde voorgehad, en maar rondtoeren in Brussel, ik werd steeds ambetanter en net op tijd aangekomen... heb de halve eerste sessie nodig gehad om te kalmeren... gelukkig is alles goed verlopen  :smile:
[/quote]

Als je nog meer vlaamse woorden gaat gebruiken snapt de echte nollander van boven de sloot niet meer en das ambetant.

Kees (een nolaander van net over de grens bij antwaarpe maar nu in Cairns)
 
Wij duimen ook alvast Breg.. ;) Ben benieuwd of wij de uitslag hebben voordat jij getoetst gaat worden!
 
Nou... nog steeds valt het mee met de zenuwen...
Haha... ondanks al die fijne berichtjes over rondrijden... zoeken waar het is enz...  :wink:

Ik ga nu nog ff aan de oefen... enn nog even een tomtom regelen zodat ik wat makkelijker de weg vind...
Haha Tomtom, routeplanner internet, ff denken hoe kan ik nog meer zorgen dat het goed komt?

Greotjes Bregje
 
[quote author=bregje link=topic=8705.msg115975#msg115975 date=1207833790]
ff denken hoe kan ik nog meer zorgen dat het goed komt?

Greotjes Bregje
[/quote]
Nou, ten eerst de E en de O niet omdraaien tijdens de schrijftest :p

En verder; je niet druk maken, je hebt al tests gedaan dus je weet wat je kunt verwachten.
Tis allemaal niet zo spannend, je redt het makkelijk :up:

[size=20pt]No worries![/size]

Bart
 
Komt wel goed, gewoon op tijd vertrekken! Enne neem een flesje water mee... ik had tijdens de luistertest een hoestbui! Maar eigenlijk was die test voor mij best nog wel relax (na de eerste zenuwachtige momenten van het verkeerd rijden)

Heel veel succes! Je zult je al een stapje dichter bij Australië voelen als je daar buiten komt!
 
Back
Top