IELTS Practice Materials aangeboden

Edireliro

Well-Known Member
Wij hebben onze IELTS oefenboeken niet meer nodig.

Het gaat om 2 officiele oefenboeken met cd's besteld via de site van IELTS.

Laat het even weten of je interesse hebt.
Wij sturen ze met alle plezier naar je toe (portokosten zijn voor eigen rekening, maar ze kunnen door de brievenbus, dus dat scheelt).

Groetjes
 
Hier ligt trouwens ook nog een oefenboek met dvd. Portokosten voor de ontvanger, voor de rest free to get.
 
Wij hebben onze IELTS oefenboeken niet meer nodig.

Het gaat om 2 officiele oefenboeken met cd's besteld via de site van IELTS.

Laat het even weten of je interesse hebt.
Wij sturen ze met alle plezier naar je toe (portokosten zijn voor eigen rekening, maar ze kunnen door de brievenbus, dus dat scheelt).

Groetjes

Hallo,
Wij hebben interesse in je boeken en cd's. Heb je ze nog beschikbaar?
Groeten,
André Pater
 
Aangezien Edireliro al gegadigden heeft:

Hier ligt trouwens ook nog een oefenboek met dvd. Portokosten voor de ontvanger, voor de rest free to get.

Ik ben ook wel ernstig geinteresseerd. Maar aangezien je een poosje op droomreis bent zul je ze wel niet kunnen opsturen???

Ik hoor het graag.
Cheers
 
Heb hier nog een boek IELTS Foundation voor de liefhebber. isbn 0582829127

Voor de liefhebber...
 
Hi Afterbang, ik heb interesse in het IELTS boek. Is deze nog beschikbaar?

Groeten,

Maxime
 
Hier ligt trouwens ook nog een oefenboek met dvd. Portokosten voor de ontvanger, voor de rest free to get.

Owja, was ik ook al een beetje vergeten. Had mooi vorige week zaterdag gekund,...
Zwerver,.. Jij werkt toch in Utrecht?
Ik kan het wel een keer op komen halen?

Cheers!
 
Owja, was ik ook al een beetje vergeten. Had mooi vorige week zaterdag gekund,...
Zwerver,.. Jij werkt toch in Utrecht?
Ik kan het wel een keer op komen halen?

Cheers!
Nieuwegein ;) Maar als we het goed plannen dan kan je het komen halen. Je mag alleen het gebouw hier niet binnen :p
 
Hi Afterbang, ik heb interesse in het IELTS boek. Is deze nog beschikbaar?

Groeten,

Maxime

Even omdraaien, in de kast kijken en.... het staat er niet meer :eek:

Strange.... Ritueel verbrand???

Zal even met mijn meisje checken. Bedenk me net wel dat ze nog een keer IELTS moest gaan doen om straight 8-en te halen op Academic geloof ik voor haar Psych dingetje. Als ze terug is van d'r werk (en dat is a.s. zondag) zal ik het eens vragen!
 
Thanks guys,
@zwerver: terrorism threat protocol? Ja, ik heb inderdaad een baardje en weleens een vliegles gehad, maar om me daarom nou in een vakje te stoppen?:confused:

Maar daar komen we vast wel uit. Kom ik tijdens je 'smoko';)
Maandag a.s.?
 
Thanks guys,
@zwerver: terrorism threat protocol? Ja, ik heb inderdaad een baardje en weleens een vliegles gehad, maar om me daarom nou in een vakje te stoppen?:confused:

Maar daar komen we vast wel uit. Kom ik tijdens je 'smoko';)
Maandag a.s.?
Pooooeh, dan moet ik nog gaan zoeken ;). Laat het je morgen weten!
 
Fsck, ik kan het ook al niet vinden. Ik zal Hilde vanavond ff vragen maar het wordt dus niet morgen....
 
Heb het boek gevonden, in de kast uiteraard, en drie plankjes verderop dan waar ik het verwachtte ;) Mannen en zoeken...

Maar als je je adres geeft via een PM kan ik het opsturen. Gaarne een bedragje overmaken naar Sea Shepherd. ( http://www.seashepherd.nl/nl/doneer.html ) Kan niet in je portemenee kijken maar iets wat bijvoorbeeld gelijk is aan porto kosten ofzo ben ik/zij al blij. Doe jij dat betaal ik de porto en is tie voor jou :up:

(en nee ik hoef geen bewijs van je gift, 'k ga uit van het goede in de mens ;) )
 
Back
Top