ielts test

Status
Not open for further replies.

hans en cathy

New Member
hoi daar,

we hebben vandaag inschrijf formulieren aangevraagd i.v.m. de ielts test. maar mijn vraag is, moet iedereen die test nu eigenlijk ondergaan en hoe zit dat met dat de één een 7 moet halen en de ander minder  :-o

ik hoor het graag van jullie  :lol:

groetjes cathy
 
Hoi Cathy,

Volgens mij zit het verschil in of je de general of de academic test doet. Ik weet dat je minstens 4,5 moet halen in general

Succes met de test.

San & Andrew
 
Mijn man moest minimaal een 6 halen in de general. Het ligt eraan wat voor werk je daar wilt gaan doen en het ligt misschien ook aan wat voor visum je wilt nemen.

:fish:
 
Hi Cathy,

Er zijn twee soorten IELTS testen:

1)  Academic

Sommige beroepen eisen in de skills assessment dat de Academische IELTS test gedaan moet worden, met een resultaat van minstens 7 voor elke component.

2)  General

Voor de General Skilled Visum (weet niet hoe het zit voor andere visums) moet iedereen ouder dan 18 de General IELTS test doen.    Een score van minstens 6 op elk component levert 20 punten op, een score van minstens 5 15 punten.   Als de partner geen skills assessment doet moet de partner gemiddeld 4.5 halen anders moet er geld betaald worden om engelse les te volgen.

Groetjes,
Susan
 
Hoi Susan,

Je heb gelijk ~ Andrew (mijn man) is Engels en daarom waarschijnlijk moest ik minstens 4.5 halen.

San.
 
Sorry even :eek:fftopic:

Hoi San, ik ben Schots, is Andrew een Rugby Fan?  Ik ben in ieder geval heel blij vanavond   :)

Groetjes,
Susan
 
Dit draadje gaat op slot. Er loopt al een groot Ielts topic http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1947.0 waar je dit soort vragen beter in kunt plaatsen,en het zo overzichtelijk blijft voor alle forum leden. Of open een topic in De laatste stand van zaken waarin je alle vragen of opmerkingen kunt plaatsen omtrend je visum proces.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top