ielts + TRA +aanvraag bij dimia

Markus

XPdite Sponsor
Een kleine 2 maand terug zijn we voor onze ielts examen naar Utrecht geweest.
Thuis had ik alles eens wat vluchtig door genomen en dacht dat het geen probleem zou worden dit even te halen.
Hier moest ik tijdens het afnemen van het examen snel op terug komen en vond alles opeens een stuk moeilijker dan verwacht .
Je denkt dat je ruim de tijd hebt om alles even in te vullen ,maar vooral tijdens het writing gedeelte heb ik nog nooit de tijd zo snel voorbij zien gaan  :?
Ook het speaking gedeelte moet je niet te licht opvatten ,toen ik van haar daarbij maar even iets moest vertellen over de environment in mijn omgeving zakte mij de moed even in de schoenen.
Na haar gevraagd te hebben  :oops: wat ze bedoelde met de environment kon ik er gelukkig nog een leuk gesprek van maken.
Na afloop van het examen ,die toch een paar uren duurt keken mijn vrouw en ik elkaar aan met een gevoel van  onzekerheid over het al of niet slagen van deze ielts .
Na 2 spannende weken was daar de uitslag .
Mijn vrouw had een overall band score van 7
En ik een score van 6           dus geslaagd   :dancing:
Toch voor iedereen die nog moet onderschat deze ielts examen niet.

En dan kregen wij van de week het telefoontje van Rob van move2australia dat onze TRA is goedgekeurd .
Gezien wij een eigen bedrijf runnen hadden we veel tijd en energie gestoken in het verzamelen van alle benodigde documenten.
Hierbij wil ik Rob en Marijke van move2australia (kan ik iedereen aanraden) een dikke duim  :up: geven voor hun zeer correcte handelswijze .

Dit weekend nog wat formulieren aanvullen voor de aanvraag bij DIAC en doorsturen naar Rob en dan wordt het wederom wachten (9 maand? ).

Groetjes Markus

Je ervaring met de ielts komt me zeer bekend voor.
We hadden de zelfde ervaring en ook wij dachten "hier komen we nog wel terug"
Verder succes met het vervolg
Waar willen jullie eigenlijk naar toe.

Groetjes Kees

[quote author=krokkie link=topic=7380.msg95295#msg95295 date=1185001689]

Waar willen jullie eigenlijk naar toe.

Groetjes Kees
[/quote]

naar Brisbane (coopers plains) waar wij dit www.aussunshaders.com.au gaan overnemen.
In eerste instantie willen we gaan wonen in Helensvale (goldcoast).
Wanneer het contract die het bedrijf heeft gesloten voor het huren van hun loods afloopt (2 jaar) is ons doel met het bedrijf naar de sunshine coast (waarschijnlijk Buderim) te verhuizen.

Het meeste werk zit erop... Succes met wachten. Fijn dat jullie je ELTS gehaald hebben en de TRA goedgekeurd is :up:

Even de URL aanpassen in je post, Markus (er ontbreekt een H in de sunshaders) .
Leuke site overigens en veel succes met jullie business.

Henk

Gister bericht gekregen van Rob en Marijke (move2australia) dat ze onze visum aanvraag persoonlijk afgeleverd hebben bij DIAC.
Nu begint het lange wachten 8-9 maanden maar we gaan de goede kant op. :cool:

Back