Iemand al ervaring met verkrijgen Australische VOG

Scooby

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Zie bij een aantal vacatures in Oz staan,dat je een police clearance of VOG nodig hebt.

Weet inmiddels dat je die bij het postkantoor opvraagt geloof ik. Maar kunnen ze die al afgeven nadat je pas in Oz woont? Helaas is mijn nederlandse VOG alweer 3 jaar oud.

Alvast bedankt Simone

kan je inderdaad gewoon al ( je nederlandse vragen ze niet ) via een formulier wat te krijgen is op het postkantoor opvragen. Duurt een paar dagen en dan heb je hem binnen . Zelfde voor een werken met kinderen verklaring. Ik heb ze een paar weken terug nog bij het postkantoor in Warnbro meegenomen.

succes met solliciteren,

Monja

Thanks Monja, ben toch benieuwd wat ze dan checken.

Moet je voor dat werken met kinderen verklaring nog iets aparts meenemen of kunnen? Dan doe ik die ook meteen, hoop dat nog helemaal open staat in wat voor baantje ik beland,

groetjes Simone

Thanks Monja, ben toch benieuwd wat ze dan checken.

Moet je voor dat werken met kinderen verklaring nog iets aparts meenemen of kunnen? Dan doe ik die ook meteen, hoop dat nog helemaal open staat in wat voor baantje ik beland,

groetjes Simone

Nee hoor, maar denk er aan dat je voor die papiertjes ook weer mag betalen he.. en ze worden niet voor elke job gevraagd. Ik was voor mijn police clearance uit mijn hoofd iets van 30 dollar kwijt en ze vragen altijd eentje die niet ouder dan 6 maanden is... kassa dus als het wat langer gaat duren en "collega's " van mij hebben pas die papiertjes aangevraagd op het moment dat ze al het interview hadden gehad. pasfotos kan je overigens op het postkantoor laten maken :smile: .

suc-6 en wie weet komen we mekaar nog wel tegen bij een van de interviews.. aangezien we toch in dezelfde buurt wonen en jij ook waarschijnlijk dicht bij huis aan het kijken bent? Mocht je nog vragen hebben of ervaringen wilt uitwisselen ... stuur maar ff een pmt'je of zo...

groetjes
Monja

Back