Iemand ervaring met een paper-lodge en track en trace doorlooptijden...

Marie en Dan

Active Member
We hebben hier even ongelooflijk veel stress.
23 november hebben we alle officiele documenten voor onze 457 aanvraag aangetekend verstuurd met Track & Trace.
Doorlooptijd zou zijn 6-9 werkdagen.
Geregistreerd is dat het pakket NL heeft verlaten.
En dan??
TNT al 3x gebeld en 3x een andere verklaring gehad.
Bij de DIAC kunnen ze het alleen nakijken als het bij henzelf is geregistreerd.
TNT zegt dat het "kan gebeuren" dat een handtekening niet goed door word gegeven naar NL...
Kan gebeuren???
We moeten maar "rustig afwachten" was het advies... :mad:

Heeft iemand ervaring met een paper lodge, en de doorlooptijd van zo'n post pakket??

Ik heb geen ervaring met een paper lodged naar Oz maar wel met Post.nl....stelletje oelewappers!! Track en trace naar buitenland werkt meestal niet en daardoor loopt de stress op!
Houdt de moed erin en ik ga voor je duimen dat je snel bericht krijgt!!!

Mien

Even heel flauw, maar dat Track&Trace nog niet werkt voor Australie staat gewoon op de site van PostNL

:roll:

Blijft natuurlijk wel apart dat zij in het huidige digitale tijdperk nog niet voor elkaar hebben om de handtekening voor ontvangst digitaal terug te sturen naar de verzender vanuit waar dan ook... :grin:

Het is ons zelfs ooit eens gelukt onze hypotheek papieren getekend en al vanuit Rusland naar Nederland te sturen... incl TrackTrace... Maar dat terzijde...

Track & Trace
Via Track & Trace kunt u heel eenvoudig op internet de status van uw zending nagaan. Het aantal landen dat op het Track & Trace-systeem is aangesloten breidt zich steeds verder uit.

Huidige landen die Track & Trace ondersteunen

België, Hongkong, Singapore, Denemarken, Hongarije, Slowakije, Duitsland, Ierland, Zweden, Estland, Japan, Zwitserland. Finland, Luxemburg, Frankrijk, Portugal

Even heel flauw, maar dat Track&Trace nog niet werkt voor Australie staat gewoon op de site van PostNL

Track & Trace
Via Track & Trace kunt u heel eenvoudig op internet de status van uw zending nagaan. Het aantal landen dat op het Track & Trace-systeem is aangesloten breidt zich steeds verder uit.

Huidige landen die Track & Trace ondersteunen

België, Hongkong, Singapore, Denemarken, Hongarije, Slowakije, Duitsland, Ierland, Zweden, Estland, Japan, Zwitserland. Finland, Luxemburg, Frankrijk, Portugal

Dat had ik ook gelezen, maar bij de het postkantoor verzekerde ze mij dat het wel kon...
De meningen binnen TNT zijn er wel over verdeelt, maar ik ga ervan uit dat als ik het navraag via de helpdesk en op het postkantoor dat het dan toch zou moeten kloppen :huh:

Tja... daar heb je een goed punt! Die mensen zouden moeten weten hoe het zit. :)

Overigens was onze envelop uiteindelijk 14 werkdagen onderweg, dus ik duim voor jullie!

Ik had dus een briefje richting Duitsland gestuurd...ook daar deed Track & Trace het niet!! Zo..ik ga weer duimen..

Nog geen reden voor paniek, tijdens de kerstperiode doet alle post er langer over dan anders. Hier verdubbelen de verzendtijden in deze tijd van het jaar.

Nog steeds geen nieuws....

Mss heeft Sacha gelijk, dat het langer duurt door alle kerstpost.
Ik houd nog even moed! :smile:

Back