Iemand ervaring met opkoop makelaars?

We denken erover in zee te gaan met zo'n opkoop makelaar online.
Iemand daar ervaring mee??? :up:

Zorg dat er vertrouwd family of vrienden in het huis aanwezig zijn bij bezichtiging.

Verder is een makelaar allemaal hetzelfde.
Ze doen niet veel , niet meer als we zelf kunnen doen en uiteindelijk pain in the ass.

Jack :evil:
 
Mijn kapper heeft zijn toenmalig huis/zaak verkocht aan een opkoopmakelaar, flink onder de prijs! Wel binnen 2 weken geregeld. De opkoopmakelaar heeft het ongeveer een jaar in de verkoop gehad en toen verkocht.
Ik ga vrijdag weer voor een knipbeurt en zal vragen hoeveel onder de prijs het was.

Groetjes, Mien
 
verkocht aan een opkoopmakelaar, flink onder de prijs! Wel binnen 2 weken geregeld.

Je verwacht van een makelaar dat ze hard werken om je gevraagde prijs voor het huis binnehalen.
Die makelaars zijn tenslotte niet voor niks.
Flink onder de prijs verkopen kan ik ook maar dan ook nog hun commission betalen..... <_<
Verkopen aan een opkoopmakelaar ver onder de prijs, vraag me af of dat het wel waard is.
In Australia zul je toch wat moeten kunnen kopen naast huisje boompje......

Vraag me af waar je ze dan nog voor moet betalen offe waar je ze voor nodig hebt.
Mij hebben ze al meerdere keren gevraagd voor een auction.

Geduld is een schone zaak.

Jack :evil:
 
Tja.. zo een opkoopmakelaar(tenminste bij mijn kapper) adverteert met een opkoopwaarde van 90% van de vrije verkoopwaarde maar uiteindelijk was het net geen 80%....
 
Back
Top