iemand ervaring met police check USA?

Ems81

XPdite Sponsor
Hoi, ik kom er net achter dat ik voor elk land waar ik langer dan 1 jaar gewoond heb een police check moet aanvragen. Nu ben ik 11 maanden exchange student geweest (was denk ik niet op toeristen visum maar wel een soort resident visum), en 3 maanden nog eens op een toeristenvisum een stage gedaan...., en ook nog een vakantie van 3 weken. Zou ik nu boven de 12 maanden zitten of telt een toeristenvisum niet meer? Het gaat op 'the period of residence" Als ik het nodig heb, heeft iemand tips? Ik zou niet weten waar ik moet beginnen...

Heb net form 80 bekeken, daar moet ik alle landen/adressen invullen waar ik de afgelopen 10 jaar GEWOOND heb, en alle landen waar ik de afgelopen 10 jaar GEREISD heb... Dan zou ik 11 maanden in de USA gewoond hebben, en 4 maanden gereisd, dat noem ik niet wonen.... dus volgens mij heb ik het niet nodig, maar ik ga het toch maar checken. Kan wel 12 weken duren zo'n police check uit de USA :-(

Ok, ik ben zoooo DOM.... al dat lezen, al die papieren, het gaat me duizelen :) Ik was in 1998 een exchange student in de USA, is dus meer dan 10 jaar geleden, heb dus geen police check nodig :)

Niemand controleerd waar jij al die tijd geweest bent.

Mijn ervaring is, hoe minder adressen je hebt gehad, hoe beter!

Back