Iemand ervaring met ??

fabian

New Member
Iemand misschien ervaring met het emigratieburo te Amsterdam ?? Ik hoor allemaal verhalen erover maar wat is waar erover das de vraag, we zijn daar op gesprek geweest en zag er goed uit maar na onderzoek op internet lijkt het net of wij niet in aanmerking gaan komen, wegens geen juiste diploma's ja oke, geen hoge opleidingen enzo bedoel ik dan dus nu een beetje vastgelopen hoe we nu verder moeten. Kijk we weten dat het veel geld kost zo'n buro maar dat hebben wij er voor over maar de kansen moeten dan wel eerlijk zijn lijkt ons, bedoel ik mee alles netjes laten regelen en alvolgens geen toewijzing voor permitt misschien. Geef ons maar advies en raad aub Kun je anders ook gewoon werk visum aanvragen en kijken of we na een bepaalde tijd ons wel kunnen bewijzen daar of moet je daarvoor ook weer allerlei dingen voor ondernemen?? wie kan ons helpen sorry dat ik een tijdje niet egweest ben maar tja vacantietijd he
 
Er is al behoorlijk wat geschreven over migration agents. Ik heb al vaak gehoord dat de Nederlandse agents niet echt aanbevolen worden.
Kijk eens hier:
http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=196
http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=441
http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=215


Bij de links op de portal staan twee gerenommeerde Australische migration agents:
http://www.xpdite.net/index.php?option=com_weblinks&Itemid=4&catid=7
(AustImmigration en Go Matilda).

Tenzij je in bijzondere omstandigheden verkeert, wordt aangeraden om het gewoon zelf te regelen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Bericht is verplaatst naar Emigreren - Australie Algemeen
 
Ik kom er net achter dat één van bovenstaande links verwijst naar een draadje dat door jou gestart is. Sorry daarvoor, ik lette niet goed op. Misschien is het makkelijk als je eens wat over jullie situatie schrijft. Wat voor een opleiding hebben jullie, wat voor werk doen jullie, hoe veel werkervaring, hoe oud zijn jullie etc.

Wellicht kom je er dan met behulp van de leden van dit forum uit en heb je geen bureau nodig.
 
"fabian said:
Iemand misschien ervaring met het emigratieburo te Amsterdam ?? Ik hoor allemaal verhalen erover maar wat is waar erover das de vraag"]

Ja, wij hebben ons visum ook geregeld via dit bureau.
Het kost een hoop geld en het heeft ons uiteindelijk ongeveer het dubbele gekost van wat ze ons vantevoren verteld hadden.
Maar uiteindelijk hebben wij wel een visum gekregen.
Bij ons hebben ze destijds eerst uitgezocht hoeveel kans wij zouden hebben op een visum. Dit bleek meer dan 90% te zijn. Ondanks dat staat er op het contract wat je moet tekenen, dat ze er niet garant voor staan dat je uiteindelijk ook het visum krijgt. Het blijft altijd je eigen risico.
Succes met je beslissing!

Gabriëlle
 
Wij hebben alleen maar een rapport laten uitbrengen door dit bureau en dat kostte 3 maanden!! Eerst was het verhaal dat er iets mis was met het netwerk. Vervolgens bleek dat ze nog niets gedaan hadden omdat ze dachten dat we het geld voor het rapport nog niet hadden overgemaakt. (wat wel zo was). En tot slot hadden ze maar de helft van mijn CV naar hun kantoor in Nieuw Zeeland gefaxt waardoor het rapport natuurlijk niet juist was. Daar kun je nog overeenkomen ware het niet dat de medewerker erg klantonvriendelijk was en ook vrijwel niet reageerde op emails. Kortom, wat ons betreft geen aanrader. We zien het dan ook niet zitten om met deze club in zee te gaan.

gr. Pieter
 
:? Vervelend, en nou ben je ook nog eens een paar maanden verder! Wat zijn je verdere plannen nu? Misschien dat je idd beter geholpen kunt worden door de forumleden, moeten we wel wat meer van je weten! :wink:
Succes!
 
In tegenstelling tot veel anderen op dit forum doen ook wij e.e.a. via een Nederlands bureau: Buysse. Ook hier zijn positieve en negatieve verhalen over te lezen. Destijds ook bij de Img. Consultants in A'dam geweest, maar daar werd e.e.a. wel heel rooskleurig voorgespiegeld. Groot ? was daar de kosten. Je betaald een standaard bedrag (1700 euro meen ik), maar daar komt vervolgens voor elk mailtje, briefje, belletje een X-bedrag boven op. Totale kosten kunnen dus ongemerkt de pan uit reizen. Weet dus niet hoe het met consultants in Australie zit, maar bij Buysse betaal je een vast bedrag voor het hele traject. Mocht je visum aanvraag afgewezen worden, dan betaal je daar maar een deel van.
 
Tsja, dan moet ik toch maar even reageren. Wij zijn ook bij het bureau in Culemborg, helaas met slechte ervaringen. Er zijn veel fouten gemaakt maar geen excuses, vage rekeningen, doen erg moeilijk als je vragen hebt of een kopie ergens van wilt. Mij is zelfs letterlijk gezegd dat ze geen lastige vragen willen. Antwoorden op mailtjes zijn zelden duidelijke en concrete antwoorden op de vragen die je stelt.
Bovendien is het niet eens een geregistreerd bureau.
Je betaald idd een hoog vast bedrag, maar je krijgt er niet voor wat je ervoor mag verwachten, namelijk een goede en professionele begeleiding. En mocht je denken dat je beter een Nederlands bureau kan nemen, kan ik vertellen dat dat niet het geval is. Uiteindelijk moet je het meeste nl. zelf doen, dus het maakt niet uit waar je bureau zit.
Dus, leer van onze fouten en bespaar je de frustraties en neem een australisch bureau.
Isis.
 
Achteraf gezien (maar ja, dat is altijd makkelijk....) zou dat ook onze voorkeur hebben gehad.

Michel
 
Ja, normaal leer je van je fouten en doe je het de volgende keer beter.
Maar emigreren doe je meestal maar 1 keer :wink:
Isis
 
Back
Top