iemand goeie raad voor lang weekend Rainforest?

werner

New Member
hello mates,

mijn naam is Werner en woon en werk in Perth. ik heb nu 8 dagen vrij en zou graag het regenwoud bij Cape Tribulation willen bezoeken.
heeft iemand goeie raad voor mij waar,wat en hoe ik in een lang weekend toch het prachtige van het regenwoud kan ontdekken.
via internet vind je natuurlijk honderden opties, maar misschien heeft iemand van jullie wel goeie raad voor mij.
ik moet het vandaag uitzoeken, want heb maar 8 dagen (plotseling) vrij.
alvast bedankt voor alle raad

cheers werner

Wij hebben destijds in PK's Jungle Lodge gezeten een Hostel wat al een flink eind richting Cape Trib licht....Je kan daar een cabin huren of op de camping staan. Van daaruit kun je prim a dagtrips maken het woud in...GOED BEVALLEN

Groet GEERJAP

En als het even kan met een 4 wiel drive door rijden naar cooktown, daar overnachten in een motel (bij ons 100 dollar voor 4 personen)
De volgende dag het rondje old laura, laura en terug naar cooktown en dan weer afzakken naar cape tribulation.
Prachtig om te doen en werkelijk een schitterende natuur.

Succes en een fijne vakantie toegewenst

Kees

Wij zijn een dagje met een tour meegeweest van jungle tours, Go Wild. De tour was zalig, goed georganiseerd, weinig mensen. Toen kon je ook 's nachts naar de gliders gaan kijken, dik spijt dat ik niet meer tijd had! We hebben echt maximum gezien in minimum aan tijd... ze bieden ook accomodatie aan als je zelf er naartoe wilt gaan.

Groetjes aan Elvis (de cassowary op cape tribulation)
T

He Geerjap,

Is die P.K.'s Jungle Lodge die tent waar je je als het ware in een apres-ski tent waant (maar dan dus met wat minder kleren aan)?

Ben er in 2001 geweest en was absoluut top (als je dus van apres-skien houdt  :lol:)

thanks mates voor alle info. helaas was het rooster alweer omgegooid en moet ik nu even wachten tot de volgende 8 dagen vrij. maar heb wel nu leuke info van een mooi weekendje rainforest. ga dit zeker nog doen!!!

cheers mates

Back