Iemand ideeen op werk gebied?

Heleen

New Member
Hallo,
Ik woon sinds 2 jaar in de tropen ergens tussen Townsville en Cairns. Hier werkt het: het gaat er niet om wat je kan, maar wie je kent. Dus het duurde even voordat ik geaccepteerd werd en werk vond. In Nederland heb ik altijd op kantoor gezeten. Maar hier kwam ik niet verder dan casual legal secretary. Er zijn hier gewoon geen grotere ondernemingen. Met een paar dagen hier en daar kon ik m'n zak niet vullen, dus maar een baan in de locale pub aangenomen. Kort erop werd ik gevraagd een oud Italiaans hotel restaurant te managen. En zo kwam ik terecht in de wereld van de horeca. Nu ben ik net gestopt met het management van een resort op een tropisch eiland en heb besloten de horeca achter me te laten. Het was een leuke verandering, prachtige omgeving met zon, zee, strand, regenwoud, natuur en avontuur, maar nu heb ik de behoefte aan een nieuwe uitdaging in een andere sector. Iemand ideeen?
(oh, en ik ben niet honk vast, wie weet kom ik jullie Nederlanders in Brissie vergezellen).
Daarnaast lees ik over etentjes en terrasjes..... DAAR HEB IK TOCH ZOVEEL ZIN IN! Een hoegaarden met citroen, heerlijk. Houd me op de hoogte.
Daaaaag
Heleen

Hoi Heleen,

Als je nu in de trein of in de auto stapt dan ben je misschien nog net op tijd om een biertje te komen drinken op de Nederlandse avond in Brisbane!!
(en flink gas geven!)

Groetjes Irene :)

Hoi Heleen,

Veel succes met ideeën maken en nieuw werk zoeken.
Èn natuurlijk welkom hier op het forum.

Groetjes Miranda  :)

Back