Iemand interesse om een 20' Zee container te delen? November AMS - MEL?

MarcoG

XPdite Sponsor
Hallo,

Het visum is binnen, de vluchten zijn geboekt nu rest ons nog te beslissen wat we gaan doen met onze spullen hier in AMS  :?

We willen wel wat spullen mee nemen maar ook weer niet zoveel en geen spullen waar we geen emotionele waarde aan hechten... Ik denk dat het uitkomt op zo'n 10 m[sup]2[/sup]

Het idee is een kleine container te huren en deze te delen met anderen. Een complete d.i.y. "verscheping" is ongeveer 3500 Euro. De container is:

Inside dimensions Standard Container

Lenght in mm: 5.897

Width in mm: 2.350

Height in mm: 2.392

Meer dan 30 m[sup]2[/sup]...heeft er iemand interesse deze container en kosten te delen? (Natuurlijk niet voor het verschepen van items vermeld op: http://www.customs.gov.au/site/page.cfm?u=4443 !!!)

Groet,

Marco
 
Ja hoor, ik ben bezig met offertes aanvragen en we verschepen midden November 2005.

We hebben zelf 15-20 m3 schat ik zo...

Groet,

Marco
 
Hoi Marco!

Join the club... wij hebben de tickets ook net betaald.... 22 september naar MEL, Jacqueline gaat weer terug naar AMS op 15 oktober (gelukkig net ná mijn verjaardag!) om dan 15 november definitief naar MEL te komen.... raar idee hoor zo'n enkeltje!!

Maar goed, wij willen dus ook wat van onze eigen spulletjes meenemen (al zullen we in MEL wel de eerste 2 jaar een huis incl. meubels huren) om toch wat persoonlijke dingen daar te hebben. Het zal dus naar alle waarschijnlijkheid een aantal dozen worden, ik schat zo'n kuubje of 5 à 10. Ik zal ervoor zorgen dat we tegen 27 augustus duidelijk hebben wat we hebben!!

Groetjes
Robin
 
Back
Top