IJskasten??

Selma

Member
Zonet hoorde ik van een verhuisbedrijf dat ijskasten en vriezers en andere apparaten waar een of ander gas in zit niet niet ingevoerd mogen worden. Hij gaat het nog even voor mij navragen. Je moet het dan gewoon daar aanschaffen. Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Niet per definitie. Onze koelkast is gewoon meegekomen. Het kan zijn dat oudere koelkasten die 'verkeerde' gassen hebben (CFK's was het niet?) niet meemogen.
 
Ik heb op eoa site een lijst gezien van wat je niet en wel mee mag nemen in je container.
Als je wilt kan ik je de url geven.
 
[quote author=aurora link=topic=8607.msg114110#msg114110 date=1206022969]
Ik heb op eoa site een lijst gezien van wat je niet en wel mee mag nemen in je container.
Als je wilt kan ik je de url geven.
[/quote]Graag want ik zou het zonde vinden als ik hem achterlaat terwijl hij eigenlijk wel mee kon. Wij gaan 25 mei naar Brisbane
 
Ach, hier wil je toch een grotere.

(en dan krijg je spijt dat je niet de aller aller grootste hebt gekocht, met je hollandse zuinigheid.)
 
Hoi,

Inderdaad is een NL-koelkast aan de kleine kant. Wij zijn met zijn tweeen en hebben aan een 340 liter koelvries-combinatie (hier gekocht) amper genoeg. Je moet namelijk rekening houden met veel grotere verpakkingen en het veel gebruik maken van een vriesvak.

Voorbeelden:
- 3 liter verpakkingen melk
- 4 liter verpakkingen sap
- megaverpakkingen vlees, die je verdeeld in porties en dus invriest
- enz.

m.a.w thuislaten (tenzij het al een joekeloeke groot ding is) en verkopen!

Groeten Sander
 
[quote author=mammavark link=topic=8607.msg114206#msg114206 date=1206095445]
Ach, hier wil je toch een grotere.
[/quote]

Jawel, maar die hollandse is dan de tweede koelkast die je in de garage zet .. voor de biertjes zeg maar!!
 
[quote author=perthpete link=topic=8607.msg114220#msg114220 date=1206108114]
[quote author=mammavark link=topic=8607.msg114206#msg114206 date=1206095445]
Ach, hier wil je toch een grotere.
[/quote]

Jawel, maar die hollandse is dan de tweede koelkast die je in de garage zet .. voor de biertjes zeg maar!!
[/quote]Ja of die grote vissen die Jaap van plan is te vangen.  :grin:
 
De site wat wel en niet meegenomen mag worden is: http://www.daff.gov.au/aqis/travel/entering-australia/cant-take
Hopelijk heb je hier iets aan.
 
[quote author=aurora link=topic=8607.msg114316#msg114316 date=1206196459]
De site wat wel en niet meegenomen mag worden is: http://www.daff.gov.au/aqis/travel/entering-australia/cant-take
Hopelijk heb je hier iets aan.
[/quote]Dank je voor de moeite Ik ga het direkt doorspitten :smile:
 
Back
Top