ik ben Ilse :-)

ilse prie

New Member
hallo, 

Ik ben Ilse 21 jaar oud en over een paar dagen afgestudeerd fysiotherapeute.
ik zou eigenlijk een stage gaan doen in australie maar dit ging helaas niet door. Nu zit ik met een ongebruikte lonely planet :) Die ik heel graag wil gaan gebruiken!!!!

kortom ik wil graag naar australie om daar te gaan werken als fysiotherapeut.
Dit gaat niet gemakkelijk worden in verband met de COPRA enz maar ik ga dr voor !!

Ik kan dus waarschijnlijk wel een aantal tips gebruiken...
jullie zijn mn postings wel verschijnen

groetjes Ilse     

Hoi Ilse,

Welkom op het forum  :hi:

Gefeliciteerd met het (bijna) afronden van je studie  :up:

Jammer van je stage, hopelijk vind je een andere manier om in Oz te kunnen werken.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Welkom, en ja dat met de ACOPRA is een heel geplaar, ben je wel een jaar mee kwijt.
Toch heel veel succes.

PS misschien een idee om als fysiotherapie-assistent te gaan werken, dat mag wel!

Groetjes Wilbert

hoi wilbert,

Het is inderdaad een idee om als assistent te gaan werken, weet jij of daar mogelijkheden voor zijn??

Heb jij ervaring met de COPRA procedure?
Ik weet dat je maar 2x per jaar examen af kan leggen .. vandaar dat het zo lang duurt.  zijn er mogenlijkheden om dit te versnellen??

ik ben benieuwd

groetjes ilse

Hoi,

Als je je theorie-examen hier wilt doen, ben je beperkt tot de twee maal per jaar in Brussel, als je het in Australie wilt doen zou je even bij de betreffende universiteiten moeten informeren.
Ik ben in zoverrre bekend met ACOPRA dat ik contact met hun heb gehad en op de hoogte ben van de hele procedure, maar voor mij was dat ook de redenen om het nu in ieder geval nog niet te doen. Ik ben echter in de gelukkige situatie dat we op de skills van mijn vrouw een visum kunnen krijgen. Er schijnt werk genoeg te zijn, ook voor assistenten, maar om dat van hieruit te regelen is lastig.
Heb je vragen, stel ze gerust

Groetjes Wilbert

[quote author=Wilbert67 link=topic=4926.msg63345#msg63345 date=1150742008]
sorry, is dialect, te vertalen met bv geploeter :-D
[/quote]
okay, ik weet niet precies waar dat vandaan komt maar ik ga het hier in de hoekse waard ook introduceren denk ik

Hai,

Ook welkom van mij, hoewel ik nog nieuwerder ben dan jij.
Mijn fysio heeft een tijdelijke assistent uit Canada, maar dat is een kennis van een kennis.
Ik heb gemerkt dat het er niet zozeer om gaat dat je de juiste diploma's hebt (hoewel dat ook belangrijk is), maar dat het voor werk toch vaak is wie je kent. (Not what you know, but who you know)
De beste manier om aan werk te komen is mensen kennen die weer mensen kennen die weer iemand kennen die op zoek is naar een physio assistent.  Makes sense?

Veel succes!!!

Back