Gina & Jeff
New Member
Hallo allemaal,
ik ben nieuwe op dit forum en zal me even voorstellen.
Mijn naam is Gina, 26 jaar en ik heb de Nederlandse nationaliteit.
Jefferosn is mijn man, 27 jaar en heeft de Venezuelaanse nationaliteit.
Samen willen wij eind van dit jaar emigreren naar Australie.
Nu zijn we aan het kijken wat we allemaal moeten doen.
We hebben natuurlijk een visum nodig om het land binnen te komen.
Nu vroeg ik me af of jullie mij hiermee verder kunnen helpen, want een paar dingen zijn mij niet duidelijk.
En misschien kunnen jullie mij adviseren wat we het beste kunnen doen.
Wat ik begrijp is dat ik een Holiday Work Visum kan aanvragen en dan een jaar in Australie mag reizen en werken. Wanneer ik dit visum heb en ik vind bijvoorbeeld een baan kan ik dit visum dan omzetten zodat ik langer kan blijven?
En als ik dit visum aanvraag kan mijn man dan mee op hetzelfde visum?
Ik ben afgelopen maand afgestudeerd als Sociaal Pedagogische Hupverlener (Social Work).
Nu zag ik dat Social Work op de SkillSelect list staat.
Hoe kom ik in aanmerking voor het Skill Visum? Ik heb namelijk nog geen werkervaring in Social Work (behalve mijn stages tijdens mijn studie).
En geldt hierbij ook dat wanneer ik dit visum heb mijn man mee kan op dit visum?
Mijn man is bachelor in Marketing. Verder ben ik ook kapster en heb ruime ervaring in het kappersvak.
Weet iemand hoe groot de kansen zijn op de arbeidsmarkt in deze sectors?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
ik ben nieuwe op dit forum en zal me even voorstellen.
Mijn naam is Gina, 26 jaar en ik heb de Nederlandse nationaliteit.
Jefferosn is mijn man, 27 jaar en heeft de Venezuelaanse nationaliteit.
Samen willen wij eind van dit jaar emigreren naar Australie.
Nu zijn we aan het kijken wat we allemaal moeten doen.
We hebben natuurlijk een visum nodig om het land binnen te komen.
Nu vroeg ik me af of jullie mij hiermee verder kunnen helpen, want een paar dingen zijn mij niet duidelijk.
En misschien kunnen jullie mij adviseren wat we het beste kunnen doen.
Wat ik begrijp is dat ik een Holiday Work Visum kan aanvragen en dan een jaar in Australie mag reizen en werken. Wanneer ik dit visum heb en ik vind bijvoorbeeld een baan kan ik dit visum dan omzetten zodat ik langer kan blijven?
En als ik dit visum aanvraag kan mijn man dan mee op hetzelfde visum?
Ik ben afgelopen maand afgestudeerd als Sociaal Pedagogische Hupverlener (Social Work).
Nu zag ik dat Social Work op de SkillSelect list staat.
Hoe kom ik in aanmerking voor het Skill Visum? Ik heb namelijk nog geen werkervaring in Social Work (behalve mijn stages tijdens mijn studie).
En geldt hierbij ook dat wanneer ik dit visum heb mijn man mee kan op dit visum?
Mijn man is bachelor in Marketing. Verder ben ik ook kapster en heb ruime ervaring in het kappersvak.
Weet iemand hoe groot de kansen zijn op de arbeidsmarkt in deze sectors?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!