Ik ga naar Australie :-)

Marije

New Member
Hoi,

Ik ben Marije, 24 jaar en ga eind december (2de Kerstdag) naar Australie (alleen). Ik heb een studentvisum dat tot midden maart 2009 geldig is maar mijn bedoeling is om voorgoed (?) te gaan.

Ik heb inmiddels huisvesting, een ticket, een school en ook mijn visum sinds gister! Nu komt het dus écht dichtbij. Ik ga trouwens naar Sydney.

Marije

Beste Marije,

Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeel veel succes.

:balloons: :clap2: :up:

groeten Annemiek

Hai Marije,

Welkom op het forum.

Wat ga je trouwens studeren, als ik vragen mag?

Mariette

Hoi Marije,

Welkom op het forum en heel veel plezier met je studie, je zult geen spijt krijgen. Heerlijk land, super gafe stad en zalig weer. Succes met alles.

Groetjes,
Danny-Eva

Ik ga de opleiding tot banketbakker doen (2 jaar). Hierdoor hoop ik te kunnen blijven, er is namelijk een te kort aan bakkers. 15 Januari begint de opleiding maar ik ga er 2de Kerstdag al heen omdat ik er graag wil zijn voor NYE.
Groetjes Marije

Wouw, leuk hoor!
Ik was vorig jaar enthousiast begonnen met de koksopleiding maar kwam erachter dat ook ik meer heb met brood en banket.
Helaas zijn de werktijden als bakker niet meer te realiseren met drie kinderen.

Veel succes en veel plezier in Australie

Mariette

Welkom op het forum, En heel veel succes met alles!

Waar ga je trouwens studeren???

Groetjes

[quote author=Ivette link=topic=6032.msg75713#msg75713 date=1164357592]

Waar ga je trouwens studeren???

[/quote]

ff naarboven scrollen! :)

welkom!!

Oohhhh lekker hoor!!!

Ik zou willen dat ik kon zeggen, wanneer wij naar Australie kunnen :p

Iniedergeval heeeeel veel plezier daar :up:

Liefs Eutrice

Spannend :) Ik hoop ook over een klein jaar richting Sydney te vertrekken. In welke wijk heb je huisvesting gevonden?

Jeroen

Ik ga in Beacon Hill wonen, dat is Northern Beaches ongeveer (bij Dee Why). Ga eerst bij een gezin in wonen en daarna hopelijk op mezelf. Heb al eerder een half jaar een kamer gehuurd in Manly.
Groetjes Marije

Heeee Marije, ben ook maar eens lid geworden, dan worden we misschien een beetje wijzer wat onze gedachten over OZ betreft. Spannend zo dicht bij al bijna in OZ!!!! Doei, Sophie

Back