Ik ga terug naar australie!!!

jockmcdock

New Member
Hoi, iedereen

Ik ben Joseph een australier die al 16 jaar woont in NL. Over een paar maanden ga ik terug naar australie (Darwin) gevolgd wat later door mijn vrouw (NLse) en hond (Dobermann).

Vroeger heb ik in Adelaide, Darwin en Ballarat gewoond in Oz en in Buitenpost (Fr), Capelle a/d IJssel en Strijen in NL. Maar ik heb nu een baan gekregen bij mijn oude werkgever in Darwin en ik ga terug!!! Geen meer files. Geen meer donkere dagen. Het is heel prettig geweest hier in Nederland maar ik ben hartstikke blij dat ik ga terug.

Grote minpunt: mijn volwassene kinderen blijven hier. Misschien over een paar jaren?

Groetjes

Joseph

Hi Joseph,

Welkom op het forum! Heel veel succes met jullie terugkomst naar Australië!

Groetjes Lin

Welkom Joseph.

Leuk dat je weer terug gaat...lijkt een beetje op het verhaal van mijn man. Heeft ook jaren in de buurt bij Ballarat gewoond en gewerkt en woont nu in Friesland...en na bijna 11 jaar mag hij ook weer terug :-D

Hey Joseph,

going back to your roots... fijn man! En niet vergeten die N'landse trekjes achter te laten op Schiphol!! :-D

Veel geluk!

Ireen :)

Hi Joseph,

:hi: op het forum en ik sluit me bij de rest aan, suc6 met je remigratie naar dit prachtige land.

Groeten,
Koen

Hallo Joseph,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met je plannen om terug te gaan naar Australie. 

Groeten,
Susan (een Schotse die in Friesland woont)

Hi Joseph,
Welkom terug naar Australia.
Tot mijn 24ste heb ik in Adelaide gewoond en heb later meer dan 30 jaar in Nederland gewoond. Nu ben ik ook terug in Australia, vanaf maart 2006 en heb ook mijn volwassen kinderen achter moeten laten. Begrijp helemaal wat je kan voelen. Wie weet................Ik hoop het voor jullie en voor mij...............

16 jaar is niet niks, en heb je NL trekjes gekregen?... of valt dat wel mee.
[quote author=Eerainuh link=topic=5211.msg65886#msg65886 date=1153263723]
En niet vergeten die N'landse trekjes achter te laten op Schiphol!! :-D[/quote]

Veel succes en dat het snel voor je mag aanbreken....

Darwin is beautiful, I love it

Jack :up:

hi joseph,

geluksvogel! Op weg naar Oz weer! Jij snapt natuurlijk helemaal waarom wij dutchies graag naar Oz verkassen, maarre, vertel eens,... wat zijn de dingen (behalve vrienden en familie om) die je wel zou missen van nederland?
Grts, Mariekske

Hoi Joseph,

Fijn hoor om na al die jaren weer lekker terug te kunnen. Lijkt me wel zwaar hoor zo zonder je kids - in ieder geval heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd!

Hgr, Jeanine

Back