Ik ga voor mijn werk een jaar naar Australie...

Mark B

New Member
Hallo,

ik heb het eindelijk voor elkaar mijn baas wil me voor een jaar naar Australie laten gaan om daar voor hem te gaan werken. Nu moet ikzelf het een en andere gaan uitzoeken .
Nu is mijn vraag dan ook heb ik een speciaal visum nodig?

Ik ga dus voor een Nederlands bedrijf werken in Australie voor een jaar en eventueel langer.

Mark

Sommige mensen hebben toch een mazzel!
Als ik zo brutaal mag zijn; wat voor een werk ga je doen en waar?
Ik weet het niet zeker maar volgens mij geldt dan booklet 11 voor jouw situatie.
Voor booklet 11 en andere visum aanvragen moet je de volgende site maar ff bestuderen, dan vindt je vast wel de voor jouw juiste aanvraag.
www.immi.gov.au

Veel succes met je aanvraag!

Gr Chantal

Maar eh... als je baas je naar Australie stuurt. Dan mag hij/zij dit soort dingen toch mooi voor je regelen?!? Even goed uit onderhandelen en je hoeft zelf niets te doen  :roll:.

Succes met het regelwerk! En welkom op het forum  :up:.

Nou ik werk bij een broedmachine fabrikant. Hiervan zijn er maar zo 3 / 4 op de wereld. Wij hebben nu al wat machines geplaats in broeierijen in Australie.
Nu komen er weer een paar projecten aan in Queensland, SA en NSW.
Ik installeer en onderhoud deze machines. Omdat we binnenkort te veel machines hebben staan en er dus meer service gegeven dient te worden is het goedkoper om daar voorlopig te zitten.
En ik heb er in de periode dat ik er al heb gezeten mijn vriendin aan over gehouden dus daar zou ik graag mee gaan samen wonen.

Dat is zo'n beetje mijn verhaal

Een ander vraagje nog eigenlijk. Als ik zou moeten kiezen tussen SA, Queensland of NSW. In welke staat is levensonderhoud het goedkoopst?

Welkom op het forum :up:
Ik zou kiezen voor SA niet zo broeierig om het maar in vak termen te  houden :-D  Levens onderhoud is in SA ivg met anderen staten goedkoop. Als je een hulpje nodig heb laat het maar eventjes weten. Ik weet veel van electronica en ook mechanische dingen is geen vreemd iets voor mij. Ik heb vliegtuigen en concumente elektronica gerepareerd. Broed machines heb ik nog niet gehad dus je zou me wel eventjes in moet werken natuurlijk.  :cool:
shiny.gif

Eind van het jaar ga ik naar SA.
puh2.gif

Groetjes en succes Barry  :up:

Back