Beste mensen,
Gisteren kreeg ik telefoon uit Australie.... Marijke van Move2Australia belde mij om me te vertellen dat ik mijn visum gekregen heb!
Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou komen aangezien ik een van de 23 sep slachtoffers was.
Maar dat Move2Australia het zo snel voor elkaar zou krijgen had ik niet verwacht!
Gisteren heb ik dan ook een dag verdoofd en verdwaasd rondgelopen, ik kon het gewoon niet geloven.
Maar vanmorgen werd ik wakker en besefte ik dat het waar was, dankzij Move2Australia is het me toch gelukt!
Van deze kant nogmaals, DANK, DANK, DANK!
Wat ik nu aan jullie mede forum leden wilde vragen is hoe nu verder?
Is er iemand die mij kan vertellen wat me in Berlijn te wachten staat?
Weet iemand een hotel dicht in de buurt van de ambassade?
Wat zijn de kosten die ik nog ga maken voor mijn visum?
kortom graag had ik alles willen weten wat nu nog van belang is.
Ik hoop van jullie te horen!
Met vriendelijke groet,
Theo Joost
Gisteren kreeg ik telefoon uit Australie.... Marijke van Move2Australia belde mij om me te vertellen dat ik mijn visum gekregen heb!
Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou komen aangezien ik een van de 23 sep slachtoffers was.
Maar dat Move2Australia het zo snel voor elkaar zou krijgen had ik niet verwacht!
Gisteren heb ik dan ook een dag verdoofd en verdwaasd rondgelopen, ik kon het gewoon niet geloven.
Maar vanmorgen werd ik wakker en besefte ik dat het waar was, dankzij Move2Australia is het me toch gelukt!
Van deze kant nogmaals, DANK, DANK, DANK!
Wat ik nu aan jullie mede forum leden wilde vragen is hoe nu verder?
Is er iemand die mij kan vertellen wat me in Berlijn te wachten staat?
Weet iemand een hotel dicht in de buurt van de ambassade?
Wat zijn de kosten die ik nog ga maken voor mijn visum?
kortom graag had ik alles willen weten wat nu nog van belang is.
Ik hoop van jullie te horen!
Met vriendelijke groet,
Theo Joost