ik heb gezien dat..

ayngael

New Member
veel mensen zich irriteren aan dubbele topics of vragen die al langs zijn gekomen...

Ik ben een leek qua migratie en ik vind het heel erg vervelend dat er vragen worden beantwoord met kijk maar onder search... Ik kom misschien een jaar later op dit forum en alles is dus nieuw

Ik vind dat een forum er is om je te helpen.... soms kan ik er allemaal niet meer uitkomen en ben ik HEEL erg blij met een antwoord op mn vraag...

zo dat wou ik even zeggen  :up:

kizzz ayngael

Heyyyyyyyy da's nou jammer  :-(

O.k. stel je vraag dan zoek ik voor je en stuur je de links.

We zijn er om elkaar te helpen :wink:

[quote author=ayngael link=topic=5183.msg65429#msg65429 date=1152804371]
ik vind het heel erg vervelend dat er vragen worden beantwoord met kijk maar onder search...
[/quote]

@ayngael

Daar geef ik je gelijk in!
Dat gevoel had ik in het begin ook , vond ik nogal frusti ,
maar............... ik ben effectief de search gaan gebruiken en dan valt het wel mee ,
je leert de forummertjes vanzelf wel kennen , en je zult merken dat deze je met plezier willen helpen.

Sterkte

Groetjes Johan

Yep, tuurlijk willen we je helpen .... maar het is vaak handig om die vorige draadjes ook door te lezen, daarom geven we die ook op. Maar voor hulp ben je hier aan het juiste adres, dus no worries  :wink:

Sara

Ik denk dat  Ayngael (yee hoe kom je op zo'n naam) bedoelt dat een link geven niet erg is alleen als je zegt neem de search knop en zoek het zelf maar op.....

ja, beetje lomp maar goed bedoeld......

Heb je nog meer vragen Ayngael dan kun je altijd...........de search knop gebruiken......kidding :-D

Gewoon blijven vragen er zijn altijd wel mensen die je wel direct antwoord kunnen geven.
Iedereen die op deze site is is ook bij het begin begonnen en hebben allemaal moeten zoeken en vragen gesteld.........

:up: :up:

jack :evil: