Ramon Slomp
New Member
Beetje rare titel misschien, maar het omschrijft wie ik op dit moment ben.
Als sinds m'n 16e droom ik van een leven in Australië. Waarom?
Geen idee, het gevoel daar te horen denk ik.
Maar zoals het vaker gaat, krijgt je leven een andere draai. Je maakt carrière, gaat trouwen, krijgt kinderen enzovoort.
Maar de droom blijft.
Gelukkig deelt mijn vrouw het verlangen om Nederland te verlaten, alleen durfde ik mijn droom niet uit te spreken. Ik bedoel, het is wel de andere kant van de wereld.
We hebben na vele jaren diverse plannen en Landen te bespreken uiteindelijk besloten om ons te oriënteren op de emigratiebeurs.
Samen met onze dochters van 10 en bijna 12.
Daar was een presentatie van Queensland. En wat scherts mijn verbazing...er werden 3 dames super enthousiast.
Heb ik gedramt....nee.
Heb ik er over gesproken...? Nee.
En toch zeiden ze alledrie. DAAR WILLEN WE HEEN.
Dus nu ben ik mezelf elke dag aan het knijpen om te zien of ik droom. En ondertussen gaat het uitzoeken beginnen.
Hoe gaat het met de school van de meiden?
Kan ik overgeplaatst worden?
Wat kost een huurhuis?
Hoeveel geld heb ik nodig?
Allemaal zaken waar ik op dit forum hoop antwoord op te krijgen.
Ik zal dus nog wel eens een berichtje plaatsen.
Groetjes Ramon Slomp
Uit Assen.
Als sinds m'n 16e droom ik van een leven in Australië. Waarom?
Geen idee, het gevoel daar te horen denk ik.
Maar zoals het vaker gaat, krijgt je leven een andere draai. Je maakt carrière, gaat trouwen, krijgt kinderen enzovoort.
Maar de droom blijft.
Gelukkig deelt mijn vrouw het verlangen om Nederland te verlaten, alleen durfde ik mijn droom niet uit te spreken. Ik bedoel, het is wel de andere kant van de wereld.
We hebben na vele jaren diverse plannen en Landen te bespreken uiteindelijk besloten om ons te oriënteren op de emigratiebeurs.
Samen met onze dochters van 10 en bijna 12.
Daar was een presentatie van Queensland. En wat scherts mijn verbazing...er werden 3 dames super enthousiast.
Heb ik gedramt....nee.
Heb ik er over gesproken...? Nee.
En toch zeiden ze alledrie. DAAR WILLEN WE HEEN.
Dus nu ben ik mezelf elke dag aan het knijpen om te zien of ik droom. En ondertussen gaat het uitzoeken beginnen.
Hoe gaat het met de school van de meiden?
Kan ik overgeplaatst worden?
Wat kost een huurhuis?
Hoeveel geld heb ik nodig?
Allemaal zaken waar ik op dit forum hoop antwoord op te krijgen.
Ik zal dus nog wel eens een berichtje plaatsen.
Groetjes Ramon Slomp
Uit Assen.