Ik Leer Engels....

Tekkel

XPdite Sponsor
is nu in de aanbieding bij Bart Smit.
Normaal zo'n 25€, nu €9,95.
Heb 'm vanmorgen voor Boris gekocht en we vinden 'm wel leuk.
Je leert er 96 woorden mee, in 40 korte zinnetjes.
En het werkt wel grappig :smile:
Jumbo
Bol.com

Ik leer Engels is een sprekend koffertje. Met het koffertje leer je spelenderwijs belangrijke woordjes en zinnetjes, maar ook de uitspraak ervan!

Alle oefeningen in dit spel werken met behulp van duidelijke plaatjes en pictogrammen. Het is dus niet noodzakelijk voor uw kind om te kunnen lezen. 'Ik leer Engels' leert kinderen niet om vloeiend Engels te praten, maar het is wel een prachtige eerste kennismaking met deze belangrijke taal.
Werkt op 4 AA batterijen (exclusief)
Speeltijd ca. 20 minuten.

Bart (geen familie :p)
 
Hoe oud is Boris. Mijn oudste word 5 in augustus en al die andere "leer Engels" spelletjes e.d. zijn allemaal voor oudere kinderen, dan moeten ze al kunnen lezen.
 
Als je even dit plaatje bekijkt zal ik kort proberen uit te leggen hoe het werkt.

Rechts zie je de 96 plaatjes van de woorden, onderverdeeld in 16 kleuren.
Elk plaatje heeft een streepjescode aan de onderzijde.

Links zie je een verwisselbare opgaves plaat, daar zijn er 10 van.
Elke plaat heeft een soort streepjescode, zodat het apparaat weet welke plaat er op dat moment gebruikt wordt.
Op elke plaat staan 4 zinnen uitgebeeld, die elk 3 gezochte woorden bevatten.
Elk gezocht woord heeft een omlijsting in een bepaalde kleur, dat vergemakkelijkt het zoeken van het plaatje.

Als je op het rode knopje, naast de luidspreker, drukt, wordt er random een van die 4 zinnetjes opgelezen (dit kan je herhalen totdat de zin opgelost is).
Naast dit zinnetje gaat een rood ledje branden.
In dat zinnetje worden 3 woorden iets harder uitgesproken, dat zijn de gezochte woorden.
Van die woorden zoek je de plaatjes op in het rechter bord.
Die leg je, in volgorde, eerst op de scanner (dat ding met het rode schuifknopje er onder) dan wordt het desbetreffende woord opgelezen.
Is het het juiste woord, dan wordt het alleen voorgelezen, is het woord fout, dan komt er een kwaak? achteraan.
Heb je het juiste woordje te pakken, dan leg je dat op z'n plek en drukt het even aan, het apparaat weet dan bij welk woord je gebleven bent.
Als je de hele zin goed hebt wordt hij nog eenmaal automatisch voorgelezen en ga je met de volgende zin verder.

Heb je alle 4 de zinnen goed opgelost, dan krijg je :applaus: en kan je met de volgende kaart verder.

Je kunt de scanner ook gewoon gebruiken om woorden op te laten lezen.

Ik vind het een heel leuk uitgedacht concept, het is alleen jammer dat er niet zo heel veel woorden in zitten.
Van mij mogen ze wel een paar uitbreidingen op de markt brengen.

Bart
 
Klinkt goed, ga morgen maar gelijk even naar Bart Smit. Dank je wel voor de tip!
Sacha
 
Goedendag beste mensen!
Over engels gesproken, mijn engels is redelijk goed, had voor mijn eindexamen een 9,5 gehaald, maar dat was wel heel makkelijk om eerlijk te zijn...
Nou zou ik graag mijn engels een beetje op willen halen, een soort van zakelijk engels zegels zeg maar voor bijvoorbeeld een sollicitatie, heeft iemand ervaring met een goed en goedkoop pakket ofzo iets?

Groetjes Nikki
 
[quote author=Tekkel link=topic=9043.msg121012#msg121012 date=1215614646]
is nu in de aanbieding bij Bart Smit.
Normaal zo'n 25€, nu €9,95.
Heb 'm vanmorgen voor Boris gekocht en we vinden 'm wel leuk.
Je leert er 96 woorden mee, in 40 korte zinnetjes.
En het werkt wel grappig :smile:

[/quote]

Heb het vandaag voor mijn oudste gekocht en werkt inderdaad speels en makkelijk. Nogmaals, bedankt voor de tip!
 
Back
Top