Ik weet niet of dit nieuws of kletsdoosmateriaal is ...

Hmm, doet de naam Bill "I did not have sex with that woman" Clinton nog ergens een belletje rinkelen?
 
Hmm, doet de naam Bill "I did not have sex with that woman" Clinton nog ergens een belletje rinkelen?

Ga je nu echt een man die zijn hele leven bekend staat als misogynist, twee keer gescheiden is (rook, vuur) verdedigen door te verwijzen naar een politicus uit een ander land, met een ander systeem van 20+ jaar terug?

Clinton zat goed fout. Porter en Tudge beide ook. Allemaal fout. En iedere (kerel) die dit soort gedrag verdedigt houdt het systeem in stand.
 
Ga je nu echt een man die zijn hele leven bekend staat als misogynist, twee keer gescheiden is (rook, vuur) verdedigen door te verwijzen naar een politicus uit een ander land, met een ander systeem van 20+ jaar terug?

Clinton zat goed fout. Porter en Tudge beide ook. Allemaal fout. En iedere (kerel) die dit soort gedrag verdedigt houdt het systeem in stand.
Yep, perfect voorbeeld van twee maten.......
 
Oh, ik meldde dit bericht niet omdat ik een vrouw ben :). I could not care less. Seksisme, misogynie en onderbetaling heb ik in 35 jaar loopbaan genoeg meegemaakt, daar verander je wat aan door je stemgedrag, vereniging in vakbonden, ondernemingsraden. Maar van al dat gezeur over die buitenechtelijke relaties moet ik niks hebben. Daar zijn vrouwen geen slachtoffer in. It takes two to tango. En in NL zijn we waarschijnlijk veel meer geemancipeerd.

Ik heb dit bericht gepost om, inderdaad, de eindeloze hypocrisie aan de kaak te stellen. En om me een ongeluk te lachen over de bochten waarin ze zich wringen. Barnaby Joyce, anyone?
 
Last edited:
Yep. En de grijns was niet van mijn gezicht te krijgen gisteren, aanpakken die hypocriete libs...
Ik denk niet dat dit issue zich beperkt tot de Liberals. Dit speelt ongetwijfeld ook bij andere politiek partijen.
 
Ik denk niet dat dit issue zich beperkt tot de Liberals. Dit speelt ongetwijfeld ook bij andere politiek partijen.
Dat klopt, dat werd ook gezegd in de uitzending. Het punt was dat de Libs de zittende regeringspartij is.
 
Denk dat dit zeker niet alleen bij de Libs speelt. Barnaby is Nationals ;)

But jokes aside, dit is een breder issue. Zou me niets verbazen als dit soort dingen bij andere partijen ook voorkomen. Hoop dat het op zijn minst voor wat zelf reflectie zorgt.
 


OFX
Back
Top